کد خبر : 1607405 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 15:10 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

5 فرنگی کار ایرانی حریفانشان را شناختند

دورخیز شاگردان بنا برای قهرمانی در "شی آن"

فرنگی کاران ایرانی از فردا کار خود را در 5 وزن اول رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی چین آغاز می کنند.

دورخیز شاگردان بنا برای قهرمانی در "شی آن"

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از ساعت 8 صبح فردا به وقت تهران در شهر شی آن چین با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست آغاز می‌شود. امروز 5 شاگرد محمد بنا حریفان خود را بعد از قرعه کشی صورت گرفته، شناختند تا از فردا انتظار درخشش فرنگی کاران را در میدان آسیایی بکشیم. 


با توجه به نتیجه‌ای که آزادکاران ایرانی در روزهای گذشته به دست آوردند و با 7 طلا و 3 برنز عنوان قهرمانی را کسب کردند، حالا انتظار از فرنگی کاران هم بالاست؛ به ویژه اینکه محمد بنا تصمیم گرفته است تقریبا تیم اصلی خود را به چین اعزام کند. 


در وزن 55 کیلوگرم که 10 کشتی گیر حضور دارند، رضا خدری پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف الهام بهرام اف دارنده مدال نقره جوانان جهان از ازبکستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان مانجیت از هند و آسان سلیمان اف از قرقیزستان روبرو می شود.


در وزن 63 کیلوگرم سامان عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده کشتی میان یوشیکی یامادا از ژاپن و مازیتوف از تاجیکستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی در این دور در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ارباتو تیو از چین و کودایبرگن تورسینوف از قزاقستان می رود. در این وزن 9 کشتی گیر شرکت کرده اند.

 

1400968


در وزن 77 کیلوگرم که 11 نفر حضور دارند، محمدعلی گرایی در دور نخست به مصاف کایراتبک توگولبایف از قرقیزستان می رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم با برنده دیدار میان بیلان نالگیف از ازبکستان و ریدونگ ژانگ از چین سرشاخ می شود.


در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری در دیدار نخست به مصاف فی پنگ دارنده مدال برنز آسیا از چین می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده ماتسو سومی دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن و هیا گئون پارک از کره جنوبی مبارزه می کند. در این وزن 10 نفر حضور دارند.

 

1400969


در وزن 130 کیلوگرم که 8 کشتی گیر شرکت کرده اند، امیر قاسمی منجزی در دور اول با مورات رامونوف دارنده مدال نقره آسیا از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان مین سئوک کیم دارنده مدال برنز جهان و بازی های آسیایی از کره جنوبی و ریوتا کونو از ژاپن می رود.

دیدگاه‌ها