کد خبر : 1607423 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 16:30 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

آمادگی کریمی، بهترین خبر برای هفته‌های پایانی(عکس)

هافبک دفاعی استقلال این روزها در بهترین فرم برای تیمش به میدان می رود و این بهترین خبر برای بازی های باقی مانده تا پایان لیگ هجدهم و البته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

گزارش ورزش سه، علی کریمی در نیم فصل اول بیشترین دقایق را در ترکیب استقلال به میدان رفت اما او در نیم‌فصل دوم و بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی با مصدومیتی رو به رو بود که باعث شد چند هفته اول را از دست بدهد.

 

با این حال علی کریمی این روزها در بهترین فرم ممکن در ترکیب استقلال به میدان می رود و این خبر خوبی برای وینفرد شفر است چرا که او می‌تواند از این بازیکن کارآمد در بازی‌های حساس باقیمانده استفاده کند و شانس تیمش را برای قهرمانی در لیگ برتر و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا همچنان زنده نگه دارد.

 

کریمی به طور قطع در بازی با پدیده هم در ترکیب ثابت استقلال به میدان می رود اما شفر باید از بین روزبه چشمی و یا فرشید باقری یکی را به عنوان زوج او انتخاب کند.

 

استقلال در شرایطی فردا به مصاف پدیده بالانشین می‌رود که آبی ها برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی خود نیاز مبرم به کسب سه امتیاز این بازی حساس دارند و علی کریمی هم نقش کلیدی در بازی این تیم خواهد داشت.

عکس: رضا سعیدی پور

 

1401002

دیدگاه‌ها