کد خبر : 1607437 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 17:10 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت چهار دروازه بان چهار سال اخیر؛

اکران دوئل گلرهای ملی در تهران و اصفهان

از ساعاتی دیگر سه بازی از بازی های هفته بیست و هفتم لیگ برتر برگزار خواهد شد. بازی هایی که یکی از جذابیت های آن می تواند به دوئل دروازه بان ها برگردد. جایی که گلرهای ملی دو سه سال اخیر باید با یکدیگر رقابت کنند.

اکران دوئل گلرهای ملی در تهران و اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که به هفته های پایانی بازی های لیگ هجدهم نزدیک می شویم نبردها و دوئل ها بین مربیان و بازیکنان و حتی هواداران به داغ ترین حالت خود رسیده است. یکی از این نبردها عصر امروز در تهران و اصفهان برگزار می شود. جایی که باید چهار دروازه بان ملی پوش سال های اخیر به مصاف با یکدیگر بپردازند. 


در مهمترین دوئل که نتیجه آن قطعا به تعیین قهرمان لیگ هجدهم کمک زیادی می کند علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند با یکدیگر روبرو می شوند. دو دروازه بانی که در آخرین اردوی تیم ملی نیز حضور داشتند و در جام ملت های آسیا نیز پیراهن تیم ملی را به تن داشتند. بیرانوند که در یکی دو سال اخیر تقریبا تمام افتخاراتی که ممکن بود نصیب یک گلر ایرانی شود را به دست آورد هم اکنون در بالاترین سطح فوتبال ایران به بازی می پردازد. علی بیران امید زیادی دارد تا بتواند جدیدترین گلر لژیونر فوتبال ایران نام بگیرد. 

 

1401017


اما گلر لرستانی پرسپولیسی ها باید در بازی امروز روبروی یکی از جوان ترین دروازه بان های لیگ برتر بایستد. پیام نیازمند که در ادامه بازی های موفق خود با پیراهن پیکان، این روزها در هیات سپاهانی ها نیز توانسته بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد. بازی هایی که در نهایت باعث شد تا وی بتواند خود را به سرمربی وقت تیم ملی تحمیل کند و از آخرین اردوی تیم پیش از جام ملت ها به عضویت این تیم در بیاید. رودررویی او و بیرانوند را باید نبرد آخرین دروازه بان های تیم ملی دانست. نبردی که احتمالا تا سال ها ادامه خواهد داشت.

 

1401018


در یکی از بازی های امروز ذوب آهنی ها نیز باید از تراکتورسازان پذیرایی کنند. دیداری که دو دروازه بان حاضر در اردوهای تیم ملی در سال های اخیر را روبروی هم قرار می دهد. یک طرف این داستان رشید مظاهری حضور دارد. دروازه بان پنج فصل اخیر ذوبی ها که با درخشش در این تیم به عنوان یکی از دروازه بان های مورد اعتماد کی روش در چهار سال اخیر مطرح شد و در نهایت باعث حضور او در جام جهانی شد. مظاهری از جمله دروازه بان های پر واکنش فوتبال ایران محسوب می شود و و به همین دلیل در بازی های فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا موفق شده بود رکورددار بیشترین سیو موفق در میان گلرهای حاضر در بازی ها باشد. 

 

1401019


در سوی دیگر و در آخرین بررسی دروازه بان های امروز باید به نام محمدرضا اخباری اشاره کنیم. یکی از دروازه بان های جوان فوتبال ایران که در دو سال پیش او به عنوان یکی از چهار دروازه بان حاضر در اردوهای تیم ملی معرفی می شد. اخباری پس از یک و نیم فصل افول با پیراهن سایپا، این روزها در معیت تیم تراکتورسازی قرار دارد و در دیدار امروز برای دومین بار در ترکیب تراکتوری ها به میدان خواهد رفت. دیداری که با توجه به عملکرد متوسط او در بازی قبلی می تواند باز هم وی را تبدیل به سوژه اصلی سکوهای یادگار امام کند.

 

1401020

دیدگاه‌ها