کد خبر : 1607438 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 17:14 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

مربی خبرساز استقلال راهی مشهد شد (عکس)

مربی با تجربه استقلال که بابت عدم حضور در سفر به امارات برای بازی با الهلال خبرساز شده بود برای بازی با پدیده همراه سایر بازیکنان راهی مشهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، بیژن طاهری به دلیل آنچه تمرین دادن به بازیکنان جا مانده از سفر به امارات خوانده شده بود برای بازی با الهلال راهی امارات نشد و در تهران ماند تا به بازیکنانی مثل محسن کریمی، الهیار صیادمنش و چند بازیکن دیگر که از لیست این تیم خط خورده بودند تمرین بدهد.

 

با این حال حضور ۵ مدیر میانی استقلال در سفر به امارات در حالی که بیژن طاهری جایی در لیست مسافران امارات نداشت باعث شد که عده‌ای این طور عنوان کنند که باشگاه برای اینکه چند مدیر را همراه تیم به امارات به ببرد از نام این مربی با تجربه چشم پوشی کرده است و او را در تهران نگه داشته است.

هرچند بیژن طاهری واکنشی نسبت به عدم حضور در امارات نشان نداد اما گفته می‌شود وینفرد شفر پس از اینکه نتوانست مربی خود را به امارات ببرد از مدیران باشگاه دلخور بوده است و این موضوع تنش بین آنها ایجاد کرده است.

 

با این حال طاهری امروز همراه با سایر اعضای تیم فوتبال استقلال راهی مشهد شد تا در این بازی حساس در کنار شفر و البته سایر اعضای کادر فنی حضور داشته باشد.

 

1401021

 

عکس: رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها