کد خبر : 1607442 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 17:44 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

حلالی: باخت برابر الاهلی درس پیروزی برابر سپاهان است

هافبک سابق پرسپولیس مدعی است سرخپوشان علیرغم کار سختی که در بازی امروز پیش رو دارند، از باخت برابر الاهلی درس بزرگی گرفته‌اند.

حلالی: باخت برابر الاهلی درس پیروزی برابر سپاهان است

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل حلالی، سرمربی تیم امید پرسپولیس که هافبک سابق این تیم است در خصوص دیدار امروز شاگردان برانکو برابر سپاهان می‌گوید: بازی مسلما سختی است اما با حضور هواداران شرایط کاملا به نفع پرسپولیس خواهد بود. هواداران پرسپولیس همواره در شرایط حساس در کنار تیم بوده‌اند و خوشحالم که امروز نیز آنها احساس دین کرده و در کنار بازیکنان حاضر شده‌اند تا انشاالله به یک نتیجه مناسب از این بازی دست یابند.


وی ادامه داد: برخی باخت‌ها تلخ نیست، مثل شکستی که پرسپولیس برابر الاهلی عربستان متحمل شد. آن شکست به نظرم در شرایط خوبی اتفاق افتاد و باعث می‌شود تا بازیکنان در ادامه طی سه تورنمنتی که دارند تلاش بیشتری داشته باشند تا به موفقیت برسند. آن باخت نشان داد گاهی برابر حریف ساده و ضعیف هم اگر روز خوبی نداشته باشی، شکست خواهی کرد و اکنون امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های باقیمانده که همچنان شانس بزرگی برای تصاحب سه جام دارند موفق عمل کنند.

 


حلالی در پایان صحبت‌هایش گفت: آن باخت به نظرم درس پیروزی برای دیدار با سپاهان بود و امروز بازیکنان با انگیزه بیشتر و حمایت هواداران قادر خواهند بود به نتیجه لازم در این بازی سخت برسند.

دیدگاه‌ها