کد خبر : 1607878 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 11:38 | 55.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرشته نجات، شاید که باید زودتر می آمد

استقلال در حالی به پدیده باخت که در نیمه دوم به خصوص در دقایق پایانی کمی عجول فوتبال بازی کرد و همین دستپاچگی موجب می شد خیلی از حملات در بازی ترکیبی شکل نگیرد.

فرشته نجات، شاید که باید زودتر می آمد

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت ها و شاید تغییر مدام ترکیب این فصل بیشترین ضربه را به استقلال زد و البته باید به این نکته اشاره کرد استقلال در فصل اخیر در نوک خط حمله مرد تمام کننده مثل تیام نداشت. نکته ای که مورد اشاره کاپیتان استقلال در پایان بازی با پدیده بود.

 

نمونه ای از چینش های متفاوت بازی دادن به مهدی قائدی در هفته های اخیر است. بازیکنی که در بازی با ماشین سازی گل سه امتیازی برای تیم زد و موجب شد تیم در کورس قهرمانی باقی بماند و در برابر پدیده هم با وجود فرصت کمی که برای هنرنمایی داشت در یکی دو صحنه دروازه پدیده را با خطر جدی مواجه کرد و به نظر می رسید اگر زودتر به میدان می آمد شاید دست به حملات بهتری می زد و چه بسا دست کم برای استقلال گل مساوی را می زد یا می ساخت.

 

همین مهدی قائدی تا پیش از یکی دو بازی اخیر هفته ها به بازی گرفته نمی شد تا جایی که در بازی با سایپا به دلیل عدم قرار گرفتن در لیست 18 نفره تیم، اردو در هتل المپیک را ترک کرد و با این رفتار با اخراج موقت مواجه شد و در نهایت با عذرخواهی دوباره به اردوی تیم برگشت. مصدومیت ها در فوتبال بی شک اجتناب ناپذیر است اما تعدد تصمیمات شفر در مورد مهره هایی که در اختیار داشت نشان  می دهد هنوز روی یازده بازیکن برای ساختن تیم اصلی اش متمرکز نیست و این در حالی است که فصل رو به پایان است و این را می شود در خیلی از پست های دیگر هم دید. نمونه اش در دفاع چپ. هفته های متمادی به میلاد زکی پور اعتماد کرد اما در برخی از هفته ها هم بود که او را روی نیمکت نشاند تا شیوه جدیدی را آزمایش کند در حالی که همه آزمون و خطاها باید پیش از شروع نیم فصل انجام می شد.

 

استقلال با توجه به مهره های کلیدی و خلاقی که در اختیار داشت می توانست این فصل روی بازی ترکیبی امتیازات لازم را برای کسب عنوان قهرمانی جمع کند اما همان طور که اشاره شد نبود یک تمام کننده در ترکیب تیم و از سویی تغییر مدام ترکیب موجب شد تا در نهایت استقلال چند امتیازی برای نزدیک شدن به جام کم بیاورد. البته که مصدومیت ها هم مزید بر علت شد تا تیم شفر چند گامی از مدعی قهرمانی عقب تر باشد.

دیدگاه‌ها