کد خبر : 1608128 | 09 اردیبهشت 1398 ساعت 11:57 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان شفر را دوست داشتند

مومنی: مجیدی می تواند معادلات را تغییر دهد

برکناری شفر از سوی باشگاه استقلال تصمیم قابل دفاعی است و شاید در این برهه از عاقلانه ترین تصمیم هم محول کردن هدایت تیم به فرهاد مجیدی بود.

مومنی: مجیدی می تواند معادلات را تغییر دهد

به گزارش "ورزش سه"، محمد مومنی مدیر آکادمی باشگاه استقلال در ادامه می گوید: واقعیت این است که نمی شود به تصمیم باشگاه استقلال مبنی بر اخراج شفر از راس کادر فنی ایراد گرفت. باشگاه وقتی دست به جذب مربی خارجی می زند انتظار دارد او از مربی ایرانی خیلی بهتر کار کند اما در مورد شفر این اتفاق رخ نداد و هم اکنون شاهد هستیم برخی از مربیان داخلی از شفر بهتر کار کرده اند. استقلال در فصل جاری چند بازی بزرگ را از دست داد که یکی از آنها  دربی بود. استقلال در جام حذفی به موفقیتی دست پیدا نکرد.  شانس قهرمانی تیم در لیگ برتر هم کم شده است و عملکرد در لیگ قهرمانان آسیا هم به گونه ای بود که اکنون نمی شود به طور یقین از صعود تیم به دور بعدی بازی ها حرف زد. شفر انتظارات را برآورده نکرد و نباید از تصمیمی که باشگاه استقلال در مورد او گرفته ناراحت باشد. من این حرف ها را نه به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال بلکه به عنوان یک کارشناس فوتبال می گویم.

 

محمد مومنی در خصوص حضور فرهاد مجیدی در راس کادر فنی تیم استقلال در هفته های باقی مانده لیگ برتر و بازی های لیگ قهرمانان آسیا گفت: فرهاد مجیدی باید قدردان موقعیتی که نصیب او شده، باشد و بهترین بهره را از آن ببرد و دیدگاه ها را نسبت به خود تغییر دهد. در این برهه از زمان محول کردن هدایت تیم به فرهاد مجیدی عاقلانه ترین تصمیم بود به این خاطر که فرهاد دستیار شفر بود و همه چیز را خوب می داند و شناختش نسبت به تیم کافی است. فرهاد مجیدی اگر چه پیش از حضور در استقلال تجربه مربیگری نداشته اما با توجه به کاریزمایی که دارد و اینکه مورد حمایت هواداران است می تواند معادلات را تغییر دهد. هر چند او برای ادامه کار نیاز به بازوان قوی دارد چون کار اجرایی در فوتبال سخت است و تماشاگر نتیجه می خواهد و دیدید که در گذشته چنین انتظاری از علیرضا منصوریان هم وجود داشت و وقتی نتیجه به دست نیامد هواداران خواستار جدایی او از تیم شدند.

 

مدیر آکادمی باشگاه استقلال از خوبی های شفر هم صحبت کرد و اذعان داشت همه حضور شفر در استقلال بی ثمر نبود. او دراین باره گفت: حضور شفر در استقلال برای تیم تجربه خوبی شد. شفر در کارش مربی صبور و با حوصله ای بود. رابطه خوبی با بازیکنان داشت و شاگردانش او را دوست داشتند. به جوان ها بهاء می داد و از آنها بازی می گرفت. هر چند تغییر مدام در ترکیب تیم در جاهایی هم به ضرر تیم تمام شد. به هر صورت تیم و بازیکنان از حضور شفر تجربیات خوبی به دست آوردند که این تجربیات می تواند در آینده به تیم برای ارایه عملکرد بهتر کمک کند و حضور مربی آلمانی در استقلال را باید به فال نیک گرفت. البته همان طور که گفتم انتظارم به شخصه از شفر بیشتر بود. به خصوص که او از کشوری آمده بود که نظم و دیسپلین در آن حرف اول را می زند و مربیان آلمانی دانش بالایی دارند. به هر صورت فوتبال ادامه دارد . هم برای شفر و هم برای باشگاه استقلال.

دیدگاه‌ها