کد خبر : 1608155 | 09 اردیبهشت 1398 ساعت 12:54 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ساحل عاج جام ملتهای آفریقا را از دست داد؟

اریک بیلی ستاره ساحل‌عاجی منچستریونایتد در دیدار دیروز تیمش مقابل چلسی دچار مصدومیت شد و با چشمهای گریان از زمین بیرون رفت تا با احتمال جدی از دست دادن جام ملتهای آفریقا روبرو باشد.

ستاره ساحل عاج جام ملتهای آفریقا را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، تساوی دیروز منچستریونایتد مقابل چلسی که در اولدترافورد و با نتیجه 1-1 بدست آمد برای شیاطین سرخ با یک خبر بد همراه بوده و کادر فنی این باشگاه نگران وضعیت سلامت اریک بیلی، ستاره ساحل عاجی این تیم است. اما علاوه بر یونایتدی‌ها گروه دیگری که با نگرانی آخرین وضعیت بیلی را دنبال می‌کند تیم ملی ساحل عاج است.

 

1401913

 

بیلی که تا پیش از بازی دیروز، آخرین بار روز ششم مارس در جریان شکست منچستریونایتد مقابل پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله یک‌‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ برای این تیم بازی کرده بود، در مقابل چلسی به میدان رفت اما بخت با او یار نبود چرا که ستاره ساحل‌عاجی در نیمه دوم، زمین را با چشمهای گریان ترک کرد.

 

بعد از آنکه تکل بلند آندر هررا روی پای ماتئو کواچیچ باعث شد این هافبک چلسی به اریک بیلی برخورد کند، او در حالی که روی زمین زانوهای خود را به دست گرفته و احساس ناراحتی می‌کرد توسط دوربین‌های تلویزیونی به تصویر کشیده شد.

 

1401912

 

روزنامه سان گزارش داد که بیلی در رختکن منچستریونایتد گریه می‌کرده چون این احتمال وجود دارد که مصدومیت او جدی باشد و بازیکن تیم ملی ساحل عاج، جام ملتهای آفریقا را از دست بدهد.

 

دیدگاه‌ها