کد خبر : 1608349 | 10 اردیبهشت 1398 ساعت 12:56 | 65K بازدید | 0 دیدگاه

بازی دو سر باخت برای مدیران استقلال

پول فروش صیادمنش برای پرداخت طلب شفر؟

تامین رقم قرارداد وینفرد شفر توسط باشگاه استقلال یک معضل بزرگ برای مدیران این باشگاه است اما به نظر می‌رسد آنها یک راهکار جدید برای این کار در نظر گرفته اند که اگر صحت داشته باشد باید بیشتر به این تصمیم مدیران استقلال فکر کرد.

پول فروش صیادمنش برای پرداخت طلب شفر؟

به گزارش ورزش سه، ظاهرا مدیران استقلال تصمیم گرفته‌اند رقم قرارداد شفر را با پول فروش اللهیار صیادمنش به یک باشگاه ترکیه ای تامین کنند که اگر این اتفاق رخ دهد باشگاه استقلال باید قطعا در این باره پاسخگو باشد.


بازیکنی که از نگاه کارشناسان فوتبال سرمایه چند میلیون دلاری یک باشگاه محسوب می‌شود و حتی استقلالی‌ها می‌توانستند از فروش وی رقم هنگفتی برای یکی دو سال آینده از آن به خزانه این باشگاه تزریق کنند حالا برای رو به رو نشدن این باشگاه با چالش پرداخت طلب شفر  قرار است فروخته شود  و البته مدیران این باشگاه ظاهرا از چند ماه قبل چنین تصمیم عجیبی اتخاذ کرده اند.


با این شرایط استقلالی‌ها هم از بابت فسخ قرارداد با شفر از نظر مالی متضرر می شوند و هم اینکه ستاره جوان و سرمایه آینده خود را از دست می دهند که این موضوع اگر صحت داشته باشد یک بازی دو سر باخت برای مدیران این باشگاه است.

دیدگاه‌ها