کد خبر : 1608494 | 11 اردیبهشت 1398 ساعت 09:21 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

حبیبی مربی تیم ملی هندبال مردان ایران شد

دبیر شورای فنی فدراسیون هندبال از انتخاب علیرضا حبیبی به عنوان مربی تیم ملی مردان ایران خبر داد.

حبیبی مربی تیم ملی هندبال مردان ایران شد

به گزارش ورزش سه  و به نقل از مهر، نشست شورای فنی فدراسیون هندبال ایران با هدف بررسی گزینه‌های مربیگری تیم‌های ملی برگزار شد. در همین نشست محمد رضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال به عنوان دبیر و سخنگوی این شورا معرفی شد. همچنین علیرضا حبیبی هم به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب و معرفی شد. 



رجبی پیرامون این انتخاب گفت: آقای حبیبی با کسب بیشترین آرای مثبت از سوی شورای فنی فدراسیون به عنوان مربی تیم ملی مردان معرفی شدند. بعد از این نشست با وی تماس گرفته شد تا پیشنهاد به صورت رسمی به وی ارائه گردد و ایشان نیز قبول کردند.



وی افزود: قرار است حبیبی ظرف یک هفته آینده برنامه خود را برای تشکیل تیم‌های ملی و نحوه برگزاری اردوها به این شورا اعلام کند.



دبیر شورای فنی فدراسیون ادامه داد: ایشان رزومه بسیار خوبی در بین مربیان داخلی دارند و هم اکنون مدرس فدراسیون جهانی هندبال هستند و مدرک درجه A بین المللی مربیگری را دارند. همین طور وی سال‌ها تیم ملی را به عنوان سرمربی یا مربی در رقابتهای مهمی چون قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی همراهی کرده و مدتی نیز با تیم‌های خارجی همکاری کرده‌اند.



تیم ملی هندبال مردان ایران امسال برنامه حضور در رقابتهای انتخابی المپیک ۲۰۲۰ و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخاب جهانی را پیش رو دارد.



علیرضا حبیبی از سال ۱۳۶۵ سال‌ها به عنوان بازیکن تیم ملی جوانان و بزرگسالان و باشگاه ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه سپاهان فعالیت داشته است. از سال ۱۳۸۲ به عنوان سرمربی تیم‌های باشگاهی صنام، پرسپولیس، دانشگاه آزاد تهران، سپاهان اصفهان، ثامن الحجج مشهد و شهرداری کاشان عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی ایران را کسب کرده و از سال ۲۰۰۵ تاکنون بارها به عنوان مربی تیم ملی فعالیت داشته و در موفقیت‌های متعدد تیم ملی بزرگسالان همچون کسب مقام نایب قهرمانی غرب آسیا، مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ قطر، مدال نقره بازی‌های آسیایی گوانگژو، مدال برنز مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن و تنها حضور تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۵ قطر همراه این تیم بوده است.

حبیبی از سال‌ها پیش به عنوان مدرس بین المللی و ناظر فنی فدراسیون جهانی و آسیا فعالیت مستمر دارد.

دیدگاه‌ها