کد خبر : 1608565 | 11 اردیبهشت 1398 ساعت 13:34 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

دیوانه نیستم که تاریخ را تحریف کنم

دست نشان: پول داشتیم به بازیکنانم می‌دادم نه فروزان

سرمربی سپیدرود بابت حواشی‌ شکل گرفته در روزهای حساس تیمش گلایه دارد و مدعی است آنها بدون توجه به این مسائل به دنبال امتیاز بقا خواهند بود.

دست نشان: پول داشتیم به بازیکنانم می‌دادم نه فروزان

به گزارش ورزش سه به نقل از ایلنا، سپیدرود سه هفته تا دستیابی به امتیاز بقا در لیگ فرصت دارد و این در حالی است که طی هفته‌های اخیر حواشی بزرگی بعد از پیروزی برابر تراکتورسازی علیه آنها شکل گرفته است. موضوعات مربوط به تبانی با دروازه بان تراکتورسازی، کسر امتیاز بابت این اتفاق و همچنین نشر نقل و قولی مربوط به دست نشان که گفته مسجد سلیمان شهر اولین ها نیست، در آستانه دیدار با نفت برای آنها حواشی بزرگی شکل داده است. نادر دست نشان در گفتگو با خبرنگار ما با گلایه نسبت به این حواشی مدعی است آنها بدون توجه به این مسائل به دنبال این هستند تا در سه بازی باقیمانده، سپیدرود را به هدف‌شان برساند.


سرمربی سپیدرود درباره حواشی شکل گرفته گفت: اول باید در خصوص مساله نقل و قولی که از سوی من انتشار یافت حرف بزنم. من از هیچ چیز نمی‌ترسم و اگر حرفی زده باشم مردانه پای آن می‌مانم. اما کدام آدم عاقلی می‌آید و تاریخ را تحریف می‌کند؟ وقتی در تاریخ آمده که اولین تیم فوتبال و استادیوم و ... در مسجد سلیمان بوده من چرا باید آن حرف را زده باشم؟ چرا باید دنبال این حواشی باشم در شرایطی که تیمم نیاز به آرامش و تمرکز دارد؟ مگر دیوانه‌ام که بخواهم خودم دستی دستی تیمم را به حاشیه ببرم.


وی ادامه داد: از همان روز در صفحات مجازی شروع به تهدید و فحاشی ناموسی به من کرده‌اند، بدون اینکه مطمئن باشند من این حرف را زده‌ام. من هیچ وقت چنین حرفی نزدم و اتفاقا دوستان خوبی هم در مسجد سلیمان دارم. این شایعه را کسانی می‌سازند که می‌خواهند سپیدرود سقوط کند. برای مردم مسجد سلیمان احترام خاصی قائلم و ارادت دارم و از آنها می‌خواهم فریب این موضوع را نخورند. قبل از من هم درباره شجاع خلیل زاده این حرف را زده بودند در حالی که آن بنده خدا هم چند بار آن را تکذیب کرد.


دست نشان در ادامه صحبت‌هایش گفت: من فقط از مردم مسجد سلیمان خواستم تا با هواداران ما مثل برادر خود برخورد کنند و مراقب آنها باشند تا خدای ناکرده اتفاق ناگواری رخ ندهد. آنها در این بازی امانت من به هواداران هستند و امیدوارم همه در کنار هم یک بازی زیبا و جذاب را شاهد باشیم. برد و باخت این ارزش را ندارد تا یک تار مو از کسی کم شود. امیدوارم روز بازی شاهد تشویق از روی سکوها و بدون حاشیه و مسائل اینچنینی باشیم.


سرمربی سپیدرود در واکنش به اینکه شایعاتی مبنی بر کسر امتیاز از این تیم طبق تبانی با فروزان منتشر شده گفت: این را هم نمی‌دانم. والا ما اگر پول برای تبانی داشتیم که الان پول بازیکنان خودم را می‌دادم و برای آمدن به اهواز به هزار نفر رو نمی‌انداختیم تا هزینه سفرمان جور شود. بازیکنان من با غیرت جنگیدند و از اشتباهات استفاده کردند و به گل رسیدند. بازیکنان من هم قبلا اشتباهاتی داشتند چرا همه چیز را باید به مسائل خاص مرتبط کنیم؟ فوتبال است و تیم‌ها و بازیکنان بزرگ هم اشتباه می‌کنند. اینکه محسن فروزان و همسرش را به خاطر مسائل دیگری دستگیر کرده‌اند به من چه؟ تیم من تمام تلاش خود را خواهد کرد تا پاسخ هوادارانی که روی سکوها با تمام مشکلات حاضر می‌شوند را بدهند و بهترین بازی را به نمایش بگذارند.


دست نشان در پایان گفت: ما امروز در شرایطی راهی اهواز شدیم که مشکلات مالی ما همچنان پابرجاست و بازیکنانم اما بدون توجه به این مسائل برای شخصیت و شان خود تلاش خواهند کرد. هیچ چیزی نمی‌تواند امید را از ما بگیرد و با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا هواداران سپیدرود را خوشحال کنیم. همانطور که گفتم برای هواداران مسجد سلیمانی هم احترام قائلم و باز هم می‌گویم من هیچ وقت تاریخ را تحریف نکردم و علیه آنها حرف نزدم. نفت مسجد سلیمان تیم خوشنامی است و از سرمربی بزرگی به نام فیروز کریمی سود می‌برد که همیشه به او ارادت داشته‌ایم و مطمئنا در این بازی هم کار سختی پیش روی ما قرار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها