کد خبر : 1608846 | 12 اردیبهشت 1398 ساعت 14:11 | 79.9K بازدید | 0 دیدگاه

طاهران: متاسفانه برخی نمی‌خواهند بومی‌ها بازی کنند

لیکنز اگر باکیفیت بود تراکتور را جمع می‌کرد

هافبک تدافعی تراکتورسازی می گوید لیکنز هیچ کار خاصی در تراکتورسازی انجام نداده است.

لیکنز اگر باکیفیت بود تراکتور را جمع می‌کرد

علی طاهران در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس عنوان کرد: مقابل پرسپولیس ما عملکرد خوبی داشتیم و واقعا شایسته برد بودیم. با توجه به اتفاقاتی که در هفته های گذشته رخ داده بود، می‌خواستیم هرطور شده پیروز باشیم و هواداران را خوشحال کنیم. برای این منظور تمام تلاشمان را انجام دادیم و بازی خوبی نیز کردیم اما قسمت نبود ببریم. ما روی یک اتفاق دروازه مان باز شد و بعد موقعیت های زیادی از دست دادیم و نتوانستیم به گل برسیم.

 

وی درباره از دست رفتن شانس قهرمانی تراکتور بیان کرد واقعا اتفاقات عجیبی را پشت سر گذاشتیم. ما در ۳ بازی قبلی نباید آنطور شکست می‌خوردیم اما بدشانس بودیم. البته برخی حواشی هم پیش آمد اما فکر می کنم آقای لیکنز هم در این شکست ها مقصر بود. او به عنوان سرمربی تیم باید می‌توانست شرایط را تغییر دهد و بازیکنان را از نظر روحی آماده کند اما متاسفانه اقدام موثری انجام نداد و تیم با همان شرایط قبلی وارد بازی با پیکان و ذوب‌آهن شد.

 

هافبک تدافعی تراکتورسازی ادامه داد: آقای لیکنز به عنوان یک مربی خارجی باکیفیت به تراکتور آمد و هدایت این تیم را برعهده گرفت اما من به عنوان بازیکن تمرین ویژه یا کار خارق العاده ای از ایشان ندیدم که بخواهم یاد بگیرم. او مربی ای است معمولی که برخی کلیات را با تیم کار می‌کند و ترکیب می‌چیند. آنهم ترکیبی که از قبل مشخص است و برایش فرقی نمی‌کند کدام بازیکنان آماده تر هستند.

 

طاهران با اشاره به نیمکت نشینی هایش در تراکتور سازی گفت: من از این موضوع خیلی ناراحت هستم. به عنوان یک بازیکن بومی انتظارم این بود که بعد از عملکرد سال گذشته ام امسال بیشتر در ترکیب قرار بگیرم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. در زمان جان توشاک و تقوی در چند مسابقه بازی کردم اما متاسفانه لیکنز اصلا به شرایط بازیکنان در تمرینات توجهی ندارد و فقط همان بازیکنان از قبل مشخص شده را بازی می‌دهد. من دیگر تحمل این موضوع را ندارم. چون همه کار برای بازی کردن انجام دادم ولی بازهم فرصت پیدا نکردم. این شرایط را برای من به عنوان یک بازیکن جوان سخت می‌کند.

 

وی همچنین عنوان کرد: متاسفانه در شهر من تبریز و در تیم شهرم هیچ توجهی به بازیکنان بومی نمی‌شود. شما به ترکیب تراکتورسازی نگاه کنید، متاسفانه هیچ بازیکن بومی ای در ترکیب اصلی حضور ندارد. برخی افراد هستند که دلشان نمی‌خواهد بومی‌ها در تراکتور باشند و بدرخشند و این شرایط برای بازیکنی مثل من آزاردهنده است.

 

طاهران درپاسخ به این پرسش که آیا با شرایط کنونی آخر فصل از تراکتور می‌رود، افزود: من عاشق تراکتور هستم و با اینکه قراردادم تمام می‌شود دوست دارم در تیم محبوبم حضور دلشته باشم اما اولویتم این است که بتوانم بازی کنم. با ادامه این روند فوتبالم خراب می‌شود و امیدوارم طوری نشود که مجبور به جدایی از تراکتورسازی شوم.

 

وی در پایان افزود: جا دارد تشکر ویژه ای از آقای زنوزی داشته باشم. ایشان امسال به عنوان مالک باشگاه زحمات زیادی کشیده و هرکاری انجام داده تا تیم‌ موفق باشد. ما نیز می خواستیم با قهرمانی جواب زحماتش را بدهیم اما متاسفانه بدشانس بودیم. به نظرم باید زحمات این مرد نازنین را ارج نهاد و از او بابت حمایت هایش از تراکتورسازی تشکر کرد.

دیدگاه‌ها