کد خبر : 1609084 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 20:14 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

ملکی 40 ثانیه برای سپیدرود کم آورد

گلر سرابی سپیدرود نتوانست نمایش موفق خود را در جدال با نفت مسجد سلیمان تا ثانیه پایانی ادامه دهد.

ملکی 40 ثانیه برای سپیدرود کم آورد

به گزارش "ورزش سه"، کوروش ملکی که در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان بار دیگر با اعتماد نادر دست نشان مواجه شد و توانست درون دروازه این تیم قرار گیرد، نمایشی فوق العاده از خود به جا گذاشت و تا ثانیه‌های پایانی مرد اول این دیدار برابر حملات پردامنه حریف بود.


در شرایطی که جو وحشتناکی در استادیوم بهنام محمدی شکل گرفته بود و خصوصا بعد از گل بایرامی، هواداران خشمگین نفت مسجد سلیمان اعتراضات و واکنش‌های تندی روی سکوها داشتند، این ملکی بود که با واکنش‌های خود مانع از دستیابی طلایی پوشان به گل شد.


اوج کار او اما در دقایق پایانی بازی رقم خورد؛ جایی که پنالتی مشکوک این دیدار را در دقایق پایانی موفق شد دفع کند و تیمش را همچنان در بازی برای دستیابی به سه امتیاز امیدوار نگه دارد. در نهایت اما در غافلگیری بزرگ مدافعان سپیدرود رشت، آفاق بار دیگر زهر خود را به سرخپوشان رشتی ریخت و توانست به گل تساوی دست یابد. ملکی در صورتی که تنها چند ثانیه به عملکرد موفق خود در این بازی ادامه می‌داد، یکی از طلایی‌ترین و سرنوشت‌سازترین کلین‌شیت‌های تاریخ باشگاه را می‌توانست به نام خود کند که البته در این راه ناکام ماند.

 


سپیدرود با این تساوی اکنون همچنان با یک اختلاف امتیاز در کورس با نفت مسجدسلیمان برای فرار از سقوط قرار دارد و در دو جدال باقیمانده باید برابر نساجی مازندران و استقلال تهران قرار گیرد.

دیدگاه‌ها