کد خبر : 1609454 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 14:01 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

تناقض عجیب در صحبت‌های سرپرست فدراسیون و سرمربی

ادعای داوری؛‌ کولاکوویچ بازی تدارکاتی نخواست!

سرپرست فدراسیون والیبال ادعا کرد سرمربی تیم ملی درخواست بازی تدارکاتی نداشته است.

ادعای داوری؛‌ کولاکوویچ بازی تدارکاتی نخواست!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم ملی والیبال این روزها خود را برای حضور پرقدرت در لیگ ملت های 2019 آماده می‌کند، یکی از مسائلی که ذهن همه را به خود مشغول کرده، چرایی عدم برگزاری حتی یک بازی تدارکاتی قبل از حضور در این مسابقات است.


در حالی که ایگور کولاکوویچ و حتی امیر خوش‌خبر از دست رفتن زمان و دیر تمام شدن لیگ‌های اروپایی را دلیل عدم برگزاری بازی تدارکاتی می‌دانند، امروز افشین داوری در این رابطه ادعای جدیدی را مطرح کرده است.


سرپرست فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با رادیو تهران در این باره گفت: این تشخیص سرمربی تیم ملی بوده که ملی‌پوشان بازی تدارکاتی نداشته باشند و خوش‌خبر هم تابع تصمیمات کادرفنی است. قطعاً چون درخواستی نبوده بازی تدارکاتی هم انجام نشده است. البته باید به این نکته هم توجه کنیم که هنوز همه لژیونرها به اردوی تیم ملی نیامده‌اند و شاید یکی از دلایل عدم درخواست بازی تدارکاتی هم همین باشد. خوش‌خبر شناخت زیادی به اوضاع والیبال جهان دارد و ارتباطش با سرپرست تیم‌های مختلف هم خوب است و اگر بخواهد خیلی راحت می‌تواند بازی تدارکاتی فراهم کند.»


اینکه در این میان چه کسی اخبار درست را به رسانه ها منتقل نکرده، مشخص نیست. هفته گذشته ایگور کولاکوویچ تاکید کرد که او و بازیکنانش علاقه به برگزاری بازی های تدارکاتی داشتند، اما متاسفانه شرایط آنها مثل تیم های اروپایی نیست.


حتی امیر خوش‌خبر در صحبت های خود از دست رفتن زمان را دلیل این اتفاق دانسته و از مکاتبه با چند کشور برای بازی تدارکاتی گفته که ثمربخش نبوده است.


حالا اینکه چطور افشین داوری ادعای مسئولان تیم ملی را رد کرده و از عدم درخواست آنها برای بازی تدارکاتی سخن گفته، عجیب به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها