کد خبر : 1609463 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 15:04 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

سن‌سیروس؛همچنان جذاب‌ترین ورزشگاه ایران(عکس)

پس از دوره ای طولانی، از امروز بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر بانوان برگزار شد. دیدارهایی که یکی از جذاب ترین آنها قطعا در انزلی و ورزشگاه سن سیروس! برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز ملوانان در ادامه بازی های لیگ برتر بانوان برای تیم آذرخش تهران به میدان رفتند و در پایان نیز توانستند به یک پیروزی پرگل و شیرین دست پیدا کنند. اما اصلی ترین نکته این مطلب نه در پیروزی شش بر صفر ملوانان که در حمایت چندباره هواداران این تیم است. امروز باز هم بانوان انزلی چی در ورزشگاه پیر شهر انزلی یعنی ورزشگاه تختی حضور یافتند.


انزلی چی ها اتفاقا این بار سعی کردند تا مجهزتر از همیشه روی سکوها حضور پیدا کنند و همین موضوع باعث شد تا همچنان سکوهای ورزشگاه سن سیروس(تلفظ ورزشگاه تختی در فرهنگ عمومی انزلی چی ها) جذاب ترین سکوهای فوتبال ایران را داشته باشد.


بانوان انزلی‌چی ها درست به مانند مردان این شهر و حتی شاید بیشتر از آنها برای تیم شان حنجره می دهند و این اتفاق پس از تاخیری 56 روزه و در روز غیر تعطیل باز هم از یاد آنها نیفتاد. حالا حمایت های خط شکنانه آنها باعث شد تا یاران مریم ایراندوست نیز با تمام وجود در میدان حضور پیدا کنند و تا جایی که ممکن است حریف خود را به عنوان تیم بازنده به بیرون از زمین هدایت کنند.


ملوانان امروز با شش گل سارا قمی(3)، پگاه نوری، سمیرا قاشیه و فاطمه صادق زاده توانستند تیم آذرخش را با شکست روبرو کردند و توانستند 23 امتیازی شوند و در میانه جدول رده بندی قرار بگیرند. البته این رتبه در حالی برای ملوانان به دست آنها پس دو سال و نیم انحلال، دوباره آغاز به کار کردند و به دنبال ناهماهنگی های موجود  و مشکلات فراوان، قدم های ابتدایی خود را برای حضور چند باره میان مدعیان قهرمانی را محکم برداشتند.

 

1403456

 

1403457

دیدگاه‌ها