کد خبر : 1609534 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 19:20 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

داماش در جدال سرنوشت ساز کم آورد

صعود نیروی زمینی تهران به لیگ دسته اول

شاگردان امید روانخواه در دیداری جنجالی و پرحرف و حدیث در نهایت سهمیه آخر برای حضور در لیگ دسته اول را کسب کردند.

صعود نیروی زمینی تهران به لیگ دسته اول

به گزارش "ورزش سه"، با تساوی بدون گل دو تیم در تهران، کار برای  دستیابی به سهمیه صعود، به رشت کشیده شد و در روزی که نزدیک به 10 هزار هوادار گیلانی با حضور در استادیوم سردار جنگل امیدوار به صعود داماش بودند، این نیروی زمینی بود که موفق به پیروزی و صعود شد.


نیمه اول این دیدار با پیروزی تک گله داماش به پایان رسید. شاگردان سیامک فراهانی در دقیقه 4 صاحب پنالتی شدند تا محمد رستمی با ثبت آن شادی را برای هواداران روی سکوها به ارمغان بیاورد. در این نیمه اما داماشی‌ها به یک گل دیگر در دقایق پایانی نیمه اول دست یافتند که کمک داور آن را آفساید تشخیص داد. موضوعی که با انتقاد شدید بازیکنان و کادرفنی همراه بود. دیگر صحنه مورد انتقاد و اعتراض بازیکنان در نیمه اول، روی ضدحمله داماش و برخورد توپ به دست مدافع آخر نیروی زمینی همراه بود که داور برخلاف داماشی‌ها اعتقادی به خطای هند نداشت. در نهایت این نیمه با برتری تک گله داماش به پایان رسید.


نیمه دوم با حملات پردامنه نیروی زمینی برای جبران نتیجه همراه بود و در نهایت روی اشتباه جاسم یاسراللهی و لغزش این دروازه‌بان، توپ در آستانه دروازه خالی به مهاجم نیروی زمینی رسید تا گل تساوی را به ثبت برسانند.


بعد از این گل که شرایط صعود را در اختیار نیروی زمینی قرار داده بود، داماشی‌ها به دنبال این بودند تا با حملات پردامنه به گل برتری و صعود دست یابند. در دقایق پایانی وحید کاظمی، داور جنجالی این بازی یک بازیکن از نیروی زمینی را با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج کرد.

 

1403549


با 10 نفره شدن نیروی زمینی و اعلام 6 دقیقه وقت اضافه، امیدواری داماشی برای رسیدن به گل افزایش یافت اما این نیروی زمینی بود که با سود بردن از یک ضدحمله و در مصافی تک به تک با دروازه بان داماش، تیرخلاص را زد و برتری را کاملا به اردوگاه نیروی زمینی برد.


داماشی‌ها که ناامید از جبران بودند، همچنان به حملات خود ادامه دادند و در ثانیه‌های پایانی نیز به گل دست یافتند اما بار دیگر کمک داور با تصمیم بحث برانگیز خود آن را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد که خشم بازیکنان و کادرفنی را در کنار زمین به همراه داشت.


با سوت وحید کاظمی این نیروی زمینی بود که جشن صعود خود را در استادیوم سردار جنگل برگزار کرد اما به دلیل جنجالی که شکل گرفت ثانیه‌هایی به طول انجامید.


یکی از هواداران داماشی عصبانی از نتیجه و تصمیمات داوری این بازی به زمین هجوم برد و کمک داور بازی را مورد حمله قرار داد که با دخالت نیروی انتظامی و مشایعت کادر داوری به رختکن همراه شد. نیروی زمینی نیز به دلیل جو شکل گرفته از برگزاری جشن صعود ناکام ماند و در نهایت نیز همانطور که در تصاویر مشخص بود، بازیکنانش با برخی عوامل کنار زمین نیز به بگو مگو پرداختند.

 

1403544

 

1403543

 

1403542

دیدگاه‌ها