کد خبر : 1609541 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 19:39 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از سپیدرود نوبت به داماش رسید

دومین ناکامی رشتی‌ها در دقایق پایانی

داماش گیلان، دیگر نماینده فوتبالی رشت با قبول شکست برابر نیروی زمینی از صعود به لیگ یک بازماند.

دومین ناکامی رشتی‌ها در دقایق پایانی

به گزارش "ورزش ‌سه" از جمعه تا یکشنبه، سه روز تلخ برای فوتبال شهر رشت رقم خورد. سپیدرود در بازی حساس لیگ برتری‌اش با دریافت گل در دقایق پایانی تنها یک امتیاز از مسجدسلیمان به خانه آورد تا دو بازی انتهایی برای آن‌ها حکم مرگ و زندگی داشته باشد. حکمی که شاید مجوز حضور آن‌ها در لیگ نوزدهم را صادر کند. اما شاگردان نادر دست نشان در این جدال سرنوشت ساز صحنه‌های عجیبی را به چشم دیدند. از دفع پنالتی در دقیقه 87 توسط کوروش ملکی تا دریافت گل در دقیقه 99 که ده دقیقه شیرین و تلخ را برای آن‌ها رقم زد. 


اما دو روز بعد از این مسابقه داماش گیلان در ورزشگاه سردار جنگل میزبان نیروی زمینی تهران بود. دیداری که در چهارچوب مسابقات پلی آف صعود به لیگ یک برگزار می‌شد و آبی پوشان احتیاج به کسب برد در خانه داشتند. شاگردان فراهانی در همان دقایق ابتدایی از روی نقطه پنالتی گل مهمی را به ثمر رساندند و در ادامه به گل دوم رسیدند که توسط داور مردود اعلام شد. با شروع نیمه دوم نیروی زمینی از اشتباه گلر میزبان نهایت استفاده را برد و نتیجه را به تساوی کشاند. در ادامه داماش که نیاز مبرم به ثبت گل دوم داشت به آب و آتش زد که همین نمایش احساسی باعث شد تا در دقیقه 95 برای بار دوم دروازه خود را باز شده ببیند و از صعود به دسته بالاتر بازماند. 


نکته جالب توجه این است که اعضای سپیدرود و داماش در این دو دیدار اعتراض شدیدی را به داوران خود وارد کردند و نسبت به عملکرد آن‌ها نارضایتی داشتند.

دیدگاه‌ها