کد خبر : 1609868 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 00:22 | 101.8K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل خوشحالی بعد از گل چشمی چه بود؟

مدافع وسط استقلال بعد از گلی که به الدحیل زد شادی جالبی انجام داد که خیلی زود سوژه رسانه ها شد.

دلیل خوشحالی بعد از گل چشمی چه بود؟

به گزارش ورزش سه، روزبه چشمی با تصمیم فرهاد مجیدی در بازی امروز برابر الدحیل در پست دفاع وسط به میدان رفت و در دقیقه ۵۳ روی یک ضربه کرنر موفق شد با یک ضربه دقیق دروازه حریف قدرتمند خود را باز کند.

 

اما نکته جالب شادی بعد از گل روزبه چشمی بود، جایی که او دست هایش را روی گوشش گذاشت و بی تفاوت نسبت به گل حساسی که زده بود خیلی زود به خط دفاع برگشت تا کارش را انجام بدهد.

 

اما دلیل خوشحالی بعد از گل روزبه چشمی چه بود؟ چشمی در دو بازی استقلال برابر پدیده و ماشین سازی در پست دفاع وسط تیمش به میدان رفته بود که در هر دو بازی اشتباهاتی در این پست انجام داد و تعدادی از هواداران برخورد تندی به این بازیکن با کیفیت تیمشان کردند.

 

تعدادی از هواداران استقلال بعد از بازی با ماشین سازی و پدیده با هجوم به صفحه شخصی روزبه چشمی در اینستاگرام به این بازیکن بدترین انتقادها را کردند و او را مورد فحاشی قرار دادند و همین موضوع باعث شد که این مدافع از فرهاد مجیدی بخواهد که در بازی با استقلال خوزستان از او استفاده نکند و این بازیکن یک بازی را استراحت کرد.

 

روزبه چشمی که بازیکن با کیفیتی در ترکیب استقلال محسوب می شود، در بازی با الدحیل به ترکیب استقلال برگشت و البته با توجه به محرومیت محمد دانشگر باز هم در پست دفاع وسط آبی ها به میدان رفت اما او بعد از گلی که زد به نوعی بغضش ترکید و با دست گذاشتن روی گوشش نسبت به کسانی که به او در صفحات مجازی فحاشی کرده بودند واکنش نشان داد.

 

البته موضوع فحاشی در صفحات مجازی بار اول نیست که اتفاق افتاده و با این شرایط بار آخر هم نخواهد بود و این نکته ای است که باعث شده بسیاری از بازیکنان نتوانند آن را تحمل کنند و گاهی تمرکزشان را از دست بدهند.

 

چشمی بی‌تردید یکی از بهترین بازیکنان استقلال در بازی با الدحیل بود اما در نهایت با گلی که زد ترجیح داد به این شکل شادی اش را انجام دهد تا نشان دهد به شدت از تعدادی از هواداران تیمش که به او فحاشی کردند دلخور است.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

دیدگاه‌ها