کد خبر : 1609872 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 00:58 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی میلان مقابل بولونیا در دیدار پرحاشیه

میلان در دیداری خانگی با نتیجه 2-1 بولونیا را شکست داد و امیدهایش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان حفظ کرد.

پیروزی میلان مقابل بولونیا در دیدار پرحاشیه

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار جنجالی که دو اخراجی داشت، شاگردان گنارو گتوزو ابتدا با گل های سوسو و بورینی پیش افتادند و تک گل دسترو نتوانست مانع از شکست بولونیا در این دیدار شود.

میلانی ها که برای حفظ امیدهای شان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند، در نیمه اول برتر از حریف بودند و سرانجام در دقیقه 37 به گل رسیدند. روی پاس فرانک کسیه بود که سوسو پشت محوطه جریمه بولونیا صاحب موقعیت شد و بعد از به هم ریختن مدافعان حریف، با یک ضربه دیدنی، توپ را به گوشه دروازه میهمان فرستاد.

در دقایق باقی مانده نیمه اول بازی متعادل شد اما توپ دیگری در این نیمه از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با برتری 1-0 روسونری به پایان رسید.

در نیمه دوم هم میلانی ها نمایش بهتری داشتند و بعد از چند موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 67 به گل دوم رسیدند. ابتدا این پاکتا بود که با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه، دروازه بان بولونیا را مجبور به واکنش کرد و پس از آن بورینی توپ برگشتی را وارد دروازه کرد و برتری میزبان را به دو گل افزایش داد.

 

1403951

 

تیم میهمان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقیقه 72، یکی از گل های خورده را جبران کرد. سانسونه که پیش از محوطه جریمه میلان صاحب توپ شده بود، با یک پاس فنی عالی، دسترو را صاحب موقعیت کرد و او هم بدون اینکه توسط مدافعان روسونری تحت فشار باشد، دروازه را باز کرد.

 

1403950

 

در دقیقه 74، پاکتا که با تکل خشن بازیکن بولونیا مواجه شده بود، واکنش شدیدی نشان داد و داور به او کارت زرد نشان داد. پس از آن اعتراض او باعث شد تا داور کارت زرد دیگری هم به او نشان بدهد و میلان 10 نفره شد.

 

1403952

 

در دقایق پایانی تیم میهمان تلاش کرد تا از برتری نفری اش استفاده کند و به گل تساوی برسد اما این اتفاق رخ نداد. در آخرین ثانیه ها، سانسونه از بولونیا هم اخراج شد تا هر دو تیم با یک بازیکن کمتر به کارشان پایان بدهند.

میلان با این پیروزی 59 امتیازی شد و هم امتیاز با رم، در رتبه ششم جدول ایستاد. آنها اکنون سه امتیاز با آتالانتا، تیم چهارم جدول فاصله دارند.

دیدگاه‌ها