کد خبر : 1609909 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 11:08 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

آیا شفر و کادرش استقلالی بودند؟

ماجدی: من مربی موقت استقلال هستم

استقلال با تساوی در برابر الدحیل شانس صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد. در مسابقه ای که البته خوب بازی کرد و می توانست برنده باشد.

ماجدی: من مربی موقت استقلال هستم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این بازی فرصتی دست داد تا دقایقی پای صحبت های فرشاد ماجدی بنشینیم. مربی ای که حضورش دراستقلال با حواشی همراه بود و برخی این حضور را به برادرش یعنی میرشاد، عضو هیات مدیره باشگاه ربط دادند.

 

فرشاد ماجدی در خصوص این بازی گفت: خب ما برای این بازی چند بازیکن محروم و مصدوم داشتیم و به همین خاطر سرمربی تغییراتی در چینش تیم ایجاد کرد. روزبه در پست مدافع میانی بازی کرد و آرمین سهرابیان هم در پست دفاع چپ در ترکیب قرار گرفت. از علی کریمی به عنوان زوج فرشید باقری بهره بردیم و از علی کریمی خواستیم جلوی مدافعین مرکزی بازی کند تا بازیکن ژاپنی تیم الدحیل به خوبی نتواند بازیسازی کند که دراین مسیر تا حدودی موفق بودیم. ما حتی روی کرنرها برنامه ریزی کرده بودیم و از روزبه خواستیم تیر یک استقرار داشته باشد تا دید دروازه بان حریف که خروج های خوبی روی این ضربات داشت، را کور کند. همه چیز خوب پیش رفت و به گل هم رسیدیم اما در ادامه از دست دادن تمرکز روی یک حمله موجب شد گل بخوریم و بازی مساوی شود. با این حال به نظر من این بازی یک بازی خوب از سوی هر دو تیم بود. هم ما و هم حریف مدام به دنبال طراحی حمله بودیم با این تفاوت که استقلال کمی استرس داشت به این خاطر که برای صعود نیاز مبرم به پیروزی داشت اما الدحیل فقط مساوی می خواست. ما برای رسیدن به گل، حریف را در نیمه زمینش و ازجلو پرس می کردیم و این موجب طراحی ضد حملات از سوی حریف می شد و خب روی این ضد حملات که اجتناب ناپذیر بود چند بار دروازه استقلال تهدید شد و یک گل هم خوردیم.

 

فرشاد ماجدی در خصوص حضورش در کادر فنی تیم استقلال گفت: من با تیم امید قرارداد دو ساله دارم و حضورم در استقلال موقت است. من با فرهاد دوستی دیرینه دارم و نزدیک به 26 – 27 سال است که با هم دوست هستیم. به عنوان یک استقلالی و دوست فرهاد مجیدی آمده ام که به  تیم در بازی های باقی مانده کمک کنم و من نمی دانم چرا به این خاطر به برادرم هجوم آورده اند. من اگر چه در استقلال سابقه بازی ندارم اما مربی جوانان و امیدهای استقلال بودم. سوال من اینجاست مگر شفر استقلالی بود؟ یا اعضای کادر فنی اش؟ من مربی موقت استقلال هستم و بعد از این 5 بازی از تیم می روم تا جا برای پیشکسوتان استقلال باز شود. اما برخی از بد اخلاقی ها برای همیشه در ذهن می ماند!

 

مربی تیم استقلال در خصوص بازگشت به تیم امید و شرایط اینروزهای تیم امید که منجر به قطع همکاری با کرانچار شده است، گفت: من در نشست های کمیته فنی حاضرنبودم و نمی دانم چه اتفاقی رخ داده است اما شنیده ام کمیته فنی به این جمع بندی رسیده بود که تیم امید زیبا بازی نمی کند و به دنبال تغییر شرایط در کادر فنی بودند تا درصد صعود تیم به المپیک افزایش یابد. این دیدگاه قابل احترام است و من به نوبه خود از کرانچار تشکر می کنم به خاطر همکاری خوب و صمیمانه ای که با هم داشتیم و امیدوارم در ادامه مسیر هم موفق باشد. فقط به این نکته اشاره می کنم که تیم امید برای موفقیت نیازمند اردوهایی است که همه بازیکنان در آن حضور داشته باشند چرا که ما در برخی مواقع 20 روز در اردو بودیم اما 10 بازیکن در تمرین حاضر می شدند و در چنین شرایط آماده سازی تیم سخت می شود. خوشبختانه با صعودی که به دور نهایی بازی ها داشتیم شانس صعود به المپیک برای ما حفظ شده است و ما باید در روزهای آینده سخت کار کنیم. در پایان دوست دارم به تلاش های صادقانه حمید استیلی برای موفقیت تیم امید اشاره کنم. شک ندارم ایشان تصمیمی که برای آینده تیم امید خواهند گرفت تصمیم خوبی خواهد بود.

دیدگاه‌ها