کد خبر : 1609931 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 11:59 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رسانه‌های عراقی؛

حذف طارق؛ تدبیر فرهاد، بی تدبیری مدیریت

رسانه های عراقی به مشکلات داخلی طارق در ایران پرداختند و به عدم دریافت مطالبات او اشاره کردند.

حذف طارق؛ تدبیر فرهاد، بی تدبیری مدیریت

به گزارش "ورزش سه"، قصه یک عراقی دیگر در استقلال با حاشیه و مشکلات داخلی به پایان رسید تا بازیکن جوانی که می توانست مهره کلیدی استقلال در فصل جاری و سال آینده باشد و البته گزینه ای جذاب برای ترانسفر تلقی می شد، حالا بحران حاشیه ها نام گیرد.


طارق همام با اعلام نظر فرهاد مجیدی از استقلال کنار گذاشته شد و دلیل این موضوع ناراحتی او از نیمکت نشینی اعلام شده است.


با این حال سایت اسپورت عراق از موضوعی خبر داد که چندی قبل از سوی نزدیکان باشگاه استقلال درباره همام تکذیب شده بود. این رسانه عراقی نوشت که طارق در 8 ماه گذشته حقوقی در تهران دریافت نکرده و این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت این بازیکن شده است.


ادعایی که البته قطعا غلط نیست و با توجه به مشکلات باشگاه استقلال این بازیکن نزدیک به 6 ماه است که هیچ مبلغی دریافت نکرده است؛ طارق پیش از این نیز این موضوع را بارها به مدیران استقلال اعلام کرده بود اما مدیران استقلال که این روزها پرچمدار حل مشکلات و بدهی های خارجی و البته ترانسفر بازیکن به کشورهای دیگر و درآمد زایی هستند نه تنها نمی توانند از یک بازیکن با استعداد مراقبت کنند بلکه در حال ایجاد یک پرونده سنگین حقوقی برای او هستند.


موضوع طارق می توانست با درایت مدیران پیش از آنکه تبدیل به موضوع قهر و ناراحتی دو طرف شود به پایان برسد اما مشکلات مالی آبی ها اجازه این کار را نداد.

دیدگاه‌ها