کد خبر : 1609945 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 12:40 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

سانچس برخلاف مصاحبه اش ماندنی شد

تمدید قرارداد سرمربی قهرمان قطر تا جام جهانی

فدراسیون فوتبال قطر از تمدید قرارداد با فیلیپ سانچس سرمربی تیم ملی این کشور تا پایان جام جهانی 2022 خبر داد.

تمدید قرارداد سرمربی قهرمان قطر تا جام جهانی

به گزارش "ورزش‌سه"، شیخ حمد بن خلیفه رییس فدراسیون فوتبال قطر تصمیم گرفت قرارداد فیلیپ سانچس سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور را تا پایان جام جهانی 2022 تمدید کند. از قرارداد قبلی سانچس با فدراسیون فوتبال قطر حدود دو ماه دیگر باقی مانده و در این شرایط فدراسیون این کشور تصمیم به ادامه همکاری با او گرفت.


در این خصوص شایعات زیادی پیرامون جدایی سانچس از تیم ملی قطر شنیده می شد. گمانه زنی هایی درباره سرمربی بعدی عنابی ها نیز انجام شده بود. حتی سانچس خودش نیز روز یکشنبه در مصاحبه ای تاکید کرد که قراردادش از سوی فدراسیون نشینان تمدید نخواهد شد ولی چنین موضوعی اتفاق نیفتاد و او حالا تا پایان جام جهانی هدایت قطری ها را برعهده خواهد داشت. رسانه های قطری در این خصوص نوشته اند که سرمربی اسپانیایی قطر صحبت های قبلی خود را برای گرفتن امکانات مطرح کرده و او حالا باید تیمش را برای اولین حضور در جام جهانی که به میزبانی کشور قطر هم برگزار می شود، آماده کند.


در این باره فدراسیون فوتبال قطر هم اعلام کرده که در مسیر آماده سازی برای جام جهانی ثبات کادرفنی مساله مهمی بوده و با توجه به سابقه خوب سانچس او ماندگار شده است.


این مربی اسپانیایی که بعد از قهرمانی با جوانان قطر در آسیا به تیم ملی بزرگسالان آورده شد، در این تورنمنت نیز عملکرد فوق العاده ای داشت و برای اولین بار در تاریخ، عنابی ها را در حضور تیم های بزرگی مثل ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و ایران به جام قهرمانی رساند. او حالا وظیفه دارد تیمش را برای جام جهانی قطر آماده کند.


در مسیر باقی مانده تا جام جهانی تیم سانچس به عنوان میهمان در کوپا آمریکای 2019 و 2020 شرکت می کند. آنها حدود یک ماه دیگر در کوپا آمریکا که به میزبانی برزیل انجام می شود حاضر می شوند و امیدوارند در رقابت اولیه با پاراگونه، کلمبیا و آرژانتین نتایج خوبی به دست آورند. قطری ها همچنین در جام خلیج فارس نیز حضور پیدا می کنند تا بتوانند در فاصله 3 سال تا جام جهانی بعدی تیم شان را در شرایط مطلوبی قرار بدهند.

دیدگاه‌ها