کد خبر : 1609968 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 14:02 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

افت شجاعیان در حساس‌ترین مقطع فصل (عکس)

هافبک استقلال در بازگشت از مصدومیت طولانی به هیچ وجه نشانی از بازیکن آماده فصل گذشته نداشته است و همین مسئله باعث شده که انتقادهایی متوجه این بازیکن شود.

به گزارش ورزش سه، داریوش شجاعیان یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل گذشته بود اما  در بازی با ذوب آهن در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مصدوم شد و نتوانست در نیم فصل اول لیگ هجدهم برای آبی‌ها بازی کند.

 

با این حال داریوش شجاعیان در نیم فصل دوم دوباره به ترکیب استقلال اضافه شد اما در بازی‌هایی که در ترکیب آبی ها به میدان رفته  به هیچ عنوان نشانی از روزهای اوجش نداشته و البته در بیشتر بازی هایی که در ترکیب اصلی بازی کرده خیلی زود از زمین بازی تعویض شده است.

 

در روزهایی که فرشید اسماعیلی به دلیل عمل جراحی شرایط حضور در ترکیب استقلال را ندارد و فرهاد مجیدی هم چندان اعتقادی به بازی دادن به طارق همام ندارد هواداران این تیم امید زیادی داشتند که داریوش شجاعیان در بازی‌های پایانی فصل بتواند با درخشش خود باعث شود آبی‌ها در هفته های پایانی نتایج خوبی بگیرند اما این بازیکن در بازی های گذشته به هیچ عنوان نشانی از روزهای اوج خود نداشته است و در سه بازی اخیر هم خیلی زود از زمین بازی تعویض شده است.

 

شجاعیان در بازی روز گذشته برابر الدحیل هم در طول ۴۵ دقیقه ای که در زمین بازی حضور داشت نقش مهمی در حملات آبی حال نداشت و با کارت زردی که از داور دریافت کرد فرهاد مجیدی ترجیح داد این بازیکن را از زمین بازی تعویض کند تا امید نورافکن جانشینش شود.

 

شجاعیان در بازی استقلال و الدحیل

 

بازی شجاعیان در جام آسیا بین استقلال و الدحیل

 

دیدگاه‌ها