کد خبر : 1609993 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 16:21 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

از برخورد های فرهاد کاملا حمایت می کنم

فریبا:برخورد مجیدی برای مقابله بازیکن سالاری است

مهاجم اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال با ابراز رضایت از بازی دیروز مقابل الدحیل اعتقاد دارد در حال حاضر تمام تمرکز تیم باید به کسب سهمیه معطوف باشد .

فریبا:برخورد مجیدی برای مقابله بازیکن سالاری است

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی در مقابل چشمان 40 هزار تماشاگر در برابر الدحیل قطر با نتیجه یک بر یک  متوقف شد و از راه یابی  به مرحله حذفی این رقابت ها باز ماند .


بهتاش فریبا مهاجم سال های دور استقلال و آقای گل آسیا در خصوص این دیدار و صحبت های مجیدی در کنفرانس خبری اظهار داشت :« در ابتدا در ارتباط با شکل بازی تیم باید صحبت کنم که فکر می کنم استقلال در طول نود دقیقه بازی خوبی را از خودش به نمایش گذاشت و موقعیت های گلزنی زیادی داشت که می توانست به گل برسد . شما فرض کنید آن فرصت مرتضی تبریزی تبدیل به گل می شد اما به هر حال این در ذات فوتبال است  دیروز بازیکنان نشان دادند مربیشان را دوست دارند . از نظر من ایسما، فرشید باقری، روزبه چشمی ، حسینی ، آرمین سهرابیان  تلاش بسیار زیادی از خودشان نشان دادند و ای کاش بقیه بازیکنان هم به همین نحو بازی می کردند .»


وی در ادامه در باره عیار مربی گری فرهاد مجیدی افزود :« اگر به سن مربیانی که این روزها در بالاترین سطح  فوتبال بر مسند کارهستند نگاه کنید متوجه می شوید که سن مربیان کاهش پیدا کرده است چرا که مربیان جوان ضمن داشتن انگیزه کافی  از جسارت و جرات زیادی نیز برخوردارند . بر فرض مثال شما در بازی دیروز می بینید که مجیدی دو هافبک دفاعی خودش را از بازی بیرون می آورد و این خودش نشان می دهد که او مربی با دل و جراتی است وجسارت چنین تعویضی را دارد.  البته ممکن است این تعویض به نفعتان تمام نشود .»


فریبا که زمانی خودش مربی فرهاد مجیدی بوده است در باره صحبت های این سرمربی جوان  بعد از اتمام بازی و گلایه هایش از طارق همام و همچنین جریمه مهدی رحمتی گفت :« البته من خودم هم فکر می کردم نام طارق در ترکیب اصلی باشد اما به هر حال خود فرهاد زیر نظر مربیان  بسیار سخت گیری در استقلال کار کرده است و به هیچ وجه دلش نمی خواهد اجازه دهد بازیکن سالاری در تیم ایجاد شود . این را  هم فراموش نکنید یک بازیکن حکم یک فرزند را برای هر مربی دارد و هیچ مربی دلش نمی خواهد بازیکنش را خراب کند اما حاکم شدن نظم در هر تیمی از هر چیزی مهم تر است .»


وی در همین رابطه به یک خاطره از اولین روزهای شفر اشاره می کند و می گوید:« من خاطرم است که در روزهای اولی که این مربی آلمانی کارش را آغاز کرده بود سر تمرین استقلال رفتم و دیدم  شفر با بازیکن با تجربه اش که قصد داشته است گوشی همراه را از ساکش بردارد چه برخورد سفت و سختی کرد، اما همین مربی در طول این سالها کار را به جایی رساند که بازیکنانش در بین دو نیمه با هم درگیر می شوند . متاسفانه شفر کار از دستش در رفته بود و به همین خاطر من از این کارهای فرهاد کاملا حمایت می کنم. »


بهتاش فریبا درارتباط با انتخاب فرشاد ماجدی به عنوان دستیار هم تاکید کرد:« این انتخاب معمولا به عهده خود سرمربی است و مجیدی در این کار اختیار تام دارد. البته پیشکسوتان استقلال هم در این  تیم زحمات زیادی را متحمل شدند و آنها هم به هر حال حق دارند که تا حدی گله مند باشند اما باید به فرهاد در این مورد حق بدهند.»


 فریبا اعتقاد دارد که مجیدی خودش تمایلی به سرمربیگری استقلال ندارد و این باشگاه است که در تعیین سرمربی نقش دارد:« ما در جلسه ای در باشگاه برای تعیین سرمربی شرکت داشتیم و نظرات خودمان را گفتیم اما در نهایت این خود مدیرعامل باشگاه و معاونانش هستند که در نهایت اقدام به  تعیین سرمربی می کنند . این درحالی است که می دانیم فرهاد مجیدی خودش تمایلی ندارد که به عنوان سرمربی هدایت تیم را برعهده بگیرد.»


 بهتاش فریبا در خاتمه صحبت هایش می گوید :« من ازهمه هواداران خواهشم این است که در این دو بازی آینده تیم را حمایت کنند تا استقلال بتواند لااقل سهیمه را بگیرد که علاوه بر این باعث دل خوشی طرفداران می شود می تواند از لحاظ مالی هم کلی به منافع باشگاه سود خوبی را برساند .»

دیدگاه‌ها