کد خبر : 1610190 | 18 اردیبهشت 1398 ساعت 13:00 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم در بازی با تراکتور عدالت رعایت شود

خطیب: کمیته داوران با پارس جنوبی چه می‌کند؟

سرپرست پارس جنوبی جم نسبت به تیم داوری دیدار با تراکتورسازی تبریز اعتراضاتی را مطرح کرد.

خطیب: کمیته داوران با پارس جنوبی چه می‌کند؟

به گزارش "ورزش‌سه"، با اعلام اسامی داوران دیدار تراکتورسازی و پارس جنوبی جم مشخص شد که وحید کاظمی داور مازندرانی باید این مسابقه را قضاوت کند. از این رو عبدالنبی پورخلف به عنوان یکی از داوران پشت دروازه انتخاب شده است. از آنجایی که کاظمی و پورخلف درگذشته اشتباهاتی را علیه پارس جنوبی در لیگ هجدهم داشته اند، حالا این باشگاه به انتخاب کمیته داوران اعتراض دارد.


عبدالرحیم خطیب، سرپرست پارس جنوبی در این خصوص به "ورزش سه" گفت: من واقعا از انتخاب های کمیته داوران تعجب می کنم. آقای کاظمی داور بین المللی است اما در این فصل دو اشتباه تاثیرگذار علیه ما داشته است. به گواه کارشناسان داوری او در بازی پدیده دور رفت یک پنالتی در دقیقه 90 برای ما نگرفت و بازی یک بر یک تمام شد. در بازی با نفت آبادان دور برگشت هم یک پنالتی دیگر از سوی ایشان برای ما نادیده گرفته شد تا بازنده شویم. با این حال ما به انتخاب ایشان برای بازی با تراکتورسازی احترام می گذاریم و چون نمی خواهیم ذهن ایشان به هم بریزد، برایش آرزوی موفقیت می کنیم.


وی ادامه داد: مساله مهمی که برای ما جای تعجب دارد، انتخاب آقای پورخلف به عنوان داور پشت دروازه است. ایشان در دو بازی دور برگشت مقابل سایپا و نساجی مازندران دو پنالتی به ضرر ما اعلام کرد که کارشناسان بر اشتباه بودن آنها صحه گذاشتند. ما حتی طی نامه ای به سازمان لیگ اعتراض رسمی مان را به تصمیمات ایشان اعلام کردیم و کمیته داوران هم در جواب به ما اشتباهات پورخلف را قبول کرده بود. حالا اما بار دیگر او به عنوان داور پشت دروازه مان انتخاب شده و آیا حق نداریم در این شرایط نگران باشیم؟


خطیب در پایان افزود: فکر می کنید ما دوست داریم مدام درباره اشتباهات داوری صحبت کنیم؟ هرگز اینطور نیست، اما وقتی می بینیم که حق مان را می خورند، مجبوریم حرف بزنیم. با این حال امیدواریم تیم داوری دیدار با تراکتورسازی روز خوبی داشته باشد ، اما تصمیمات کمیته داوران برایمان عجیب است. نمی دانم آنها با ما چه می کنند. فقط امیدوارم داوران بازی با تراکتور عدالت را رعایت کنند و حق را به حقدار بدهند.

دیدگاه‌ها