کد خبر : 1610248 | 18 اردیبهشت 1398 ساعت 17:07 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

خودم انتظار نداشتم شفر برکنار شود

طاهری: جریمه رحمتی پیغام به جوان ها بود

مربی استقلال می گوید مجیدی دوست صمیمی رحمتی است و جریمه او یک پیغام روشن برای بازیکنان جوان تیم بود.

طاهری: جریمه رحمتی پیغام به جوان ها بود

بیژن طاهری در باره این که استقلال بلافاصله بعد از گلزنی به استقلال خوزستان و الدحیل گل دریافت کرد به ورزش سه گفت: به نظرم اتفاقی است و چون میل هجومی بازیکنان زیاد است این اتفاق افتاد. معمولا در مورد تیم هایی که گل می زنند می گویند باید چند دقیقه حفظ توپ کنند تا غافلگیری پیش نیاید. گل الدحیل خیلی سریع اتفاق افتاد و تمرکز لازم بین بازیکنان وجود نداشت. این گل به خاطر عدم تمرکز بازیکنان بود. این گل هم برای ما و هم بازیکنان یک تجربه شد.

 

او در مورد افت استقلال و اینکه گفته می شود این تیم خوب بدنسازی نکرده است می گوید: قبول دارم چون ما بازیکنان را در اردوی پیش فصل در اختیار نداشتیم. ما با بازیکنان جوان کار را شروع کردیم ولی از آنها استفاده نکردیم و بازیکنان بزرگ که به جمع ما اضافه شدند هم فرصتی برای بدنسازی نداشتند. قبول دارم مشکل بدنی داریم ولی بازی های پشت سر هم مزید بر علت است و ما اصلا فرصت ریکاوری نداریم.  ما سالن وزنه نداریم که بازیکنان قبل از هرجلسه تمرین بدنسازی کنند و این مسائل فشار را روی بازیکنان مضاعف کرده است.  

 

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فکرش را می کرد شفر بعد از بازی با پدیده از کار برکنار شود هم گفت: من شخصا فکر نمی کردم و تصور می کردم به او تا پایان فصل فرصت داده شود. نمی گویم مدیران کارشان درسته بوده یا غلط بوده است و فکر می کنم همه باید به تصمیم آنها احترام بگذاریم.  

 

طاهری در مورد تفاوت مجیدی و شفر در مربیگری می گوید: شاید فرهاد مجیدی تجربه زیادی در مربیگری نداشته باشد ولی قاطعیت خوبی دارد. به نظرم فرهاد مجیدی کسی است که می توان در آینده استقلال را به او سپرد و به این مربی جوان اعتماد کرد.


او در مورد جریمه رحمتی و انتقادی که به مجیدی شده است هم می گوید: من فکر می کنم یک عده به این موضوع دامن زدند. وقتی سرمربی یک بازیکن با تجربه را جریمه می کند یعنی همه بازیکنان را به یک چشم می بیند و اینطور نیست که فقط بازیکنان جوان را جریمه کند.  این موضوع در روند کار یک تیم می تواند تاثیرگذار باشد.

 

وی افزود: فرهاد مجیدی هم بازی رحمتی بوده است و خیلی او را دوست دارد. فقط دلیل این جریمه این بوده که بازیکنان جوان بدانند که در استقلال باید چارچوب ها را رعایت کنند.

 

طاهری در مورد خصوصیات سرمربی فصل بعد استقلال هم می گوید: من نه مدیرعامل هستم و نه از بودجه باشگاه خبر دارم و نمی دانم تفکرات مدیران استقلال برای سرمربی این تیم چیست. صبر می کنیم تا این دو سه بازی تمام شود و فقط چیزی که مشخص است این است که کسانی که در راس باشگاه هستند خیر و صلاح این تیم را می خواهند.

دیدگاه‌ها