کد خبر : 1610270 | 18 اردیبهشت 1398 ساعت 18:54 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

شیرجه کی روش برای بهترین شدن (عکس)

استنلی کی روش با گلزنی برابر ماشین سازی و توقف روند گلزنی های علیپور حالا شانس زیادی برای کسب عنوان بهترین گلزن فصل دارد.

به گزارش "ورزش سه"، استنلی کی روش در نیم فصل اول و به دلیل کارت زردی که در دیدار برابر ماشین سازی دریافت کرد، مصاف با پدیده را از دست داد؛ دیداری که با درخشش مهرداد محمدی و شوت سرکش او از پشت محوطه جریمه با یک گل در ورزشگاه نقش جهان به سود طلایی پوشان خاتمه یافت.


چند ماه پس از آن مسابقه که سپاهان صدرنشینی را از پدیده گرفت، بار دیگر این دو تیم به هم رسیده اند ولی اینبار کی روش در ترکیب اصلی حضور دارد و انگیزه های زیادی برای گلزنی.


مهاجم 195 سانتی متری سپاهان در دیدار برابر ماشین سازی مانند دیدار مقابل سایپا بار دیگر یکی از بازیکنان شاخص تیم بود که روی هر دو گل تاثیر داشت و گل اول را خودش به ثمر رساند تا 15 گله شود.


شیمبا دیگر مدعی کسب عنوان آقای گلی لیگ است که در آخرین دیدار فولادخوزستان مانند هموطنش گلزنی کرد تا او هم مانند علیپور 13 گله شود؛ اما خیلی واضح به نظر می رسد که همین حالا هم کی روش 90 درصد راه آقای گلی لیگ هجدهم را طی کرده.


شاگردان افشین قطبی در دو بازی باقی مانده خود باید به مصاف ذوب آهن و تراکتورسازی بروند و پرسپولیس با ماشین سازی و پارس جنوبی جم بازی خواهد کرد. سپاهان هم طی هفته های 29 و 30 با پدیده و استقلال خوزستان مصاف می دهد؛ پس علی علیپور و شیمبا کار بسیار سختی برای رسیدن به ترمیناتور برزیلی لیگ دارند و بعید به نظر می رسد استوکس ایرلندی هم که با 11 گل در تعقیب این سه بازیکن است، شانسی برای رسیدن به سه مدعی دیگر کسب عنوان آقای گلی داشته باشد. مگر شاهد اتفاقات عجیبی در دو هفته پایانی باشیم.

 

1404518

دیدگاه‌ها