کد خبر : 1610293 | 18 اردیبهشت 1398 ساعت 20:38 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

فصل برای ستاره فرانسوی چلسی به پایان رسید؟

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی، در مورد دیدار فردا شب تیمش مقابل فرانکفورت صحبت کرد.

فصل برای ستاره فرانسوی چلسی به پایان رسید؟

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن فردا شب در شرایطی در نیمه نهایی لیگ اروپا میزبان فرانکفورت هستند که در دیدار رفت در آلمان به تساوی 1-1 دست یافته اند و از بخت بیشتری برای صعود به فینال لیگ اروپا برخوردار هستند، اما ساری معتقد است تیمش باید مراقب حریف باشد.

 

شرایط هافبک فرانسوی: "انگولو کانته از ناحیه همسترینگ مشکل داشت که گرچه چندان جدی نیست، اما او نیاز به چند هفته استراحت خواهد داشت. ما تلاش خود را خواهیم کرد که کانته به بازی فینال برسد، اما من از رخ دادن این موضوع هم مطمئن نیستم."

 

1402880

 

دیدار برابر فرانکفورت: "ما فردا شب این شانس را داریم تا به فینال لیگ اروپا رفته و یک جام در این فصل کسب کنیم، پس احمقانه است اگر آرام باشیم و با خیال راحت برابر فرانکفورت حاضر شویم. من فکر می کنم ما به هدف باشگاه در این فصل رسیده ایم و از این بابت خوشحال هستیم.

 

حالا رقابت های دیگری پیش رو است و هدف ما رسیدن به فینال و قهرمانی در لیگ اروپا است. در دیدار رفت متوجه شدیم که بازی کردن برابر فرانکفورت آسان نیست زیرا آنها حریفی هجومی هستند و به دنبال فضاها خواهند بود و به همین دلیل این دیدار راحت نیست.

 

شما باید در مرحله نیمه نهایی برابر یک تیم قدرتمند بازی کنید و قطعا شرایط سخت است. من مطمئن هستم فرانکفورت فردا در بهترین شرایط قرار دارد و ما باید مراقب باشیم."

دیدگاه‌ها