کد خبر : 1610398 | 19 اردیبهشت 1398 ساعت 15:30 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال تبعید بیل به تمرینات تیم دوم رئال!

رئال مادرید قصد دارد به هر ترتیبی که شده همین تابستان گرت بیل را به فروش برساند.

احتمال تبعید بیل به تمرینات تیم دوم رئال!

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل یکی از بدترین مقاطع فوتبالی خود راپشت سر می گذارد؛ به طوریکه بسیاری از هواداران رئال خواهان جدایی او در پایان فصل هستند.

 ستاره ولزی که فصلی اسف بار را سپری می کند، دو هفته پیش از سوی زیدان در ترکیب ثابت رئال برابر رایووایکانو قرار گرفت. او که قرار بود جای خالی بنزما را پر کند، نه تنها موفق به گلزنی نشد که یک فرصت تک به تک را نیز از دست داد و با وجود حضور 90 دقیقه ای در زمین، هیچ کار خاصی انجام نداد. 

او حتی در فهرست بازی یکشنبه شب با ویارئال نیز قرار نداشت تا مشخص شود زیدان روی او حساب نمی کند.

 

 

1401934

 

 

به ادعای مارکا، زیزو حتی شخصا به بیل گفته است که فصل بعد جایی در ایده های او ندارد و از سران باشگاه نیز خواسته است تا مقدمات جدایی او را فراهم کنند؛ ولی اشکال کار اینجاست که ستاره ولزی خود تمایلی برای جدایی از رئال ندارد. 17 میلیون یورو دستمزد خالص در سال، یکی از دلایلی است که بیل تمایل به ماندن دارد و از سوی دیگر باشگاهی حاضر نیست برای او چنین دستمزدی بپردازد.

 

امروز نشریه سان ادعا کرد که اگر بیل روی ماندن پافشاری کند، به تمرینات تیم دوم رئال فرستاده خواهد شد و با تنزل رتبه مواجه می شود. اتفاقی که قطعا برای او گران تمام خواهد شد.

رئالی ها در حال بررسی شرایط لازم برای انتقال قرضی یا دائمی بیل به لیگ انگلیس و حتی چین هستند. قرارداد بیل با رئال تا 2022 اعتبار دارد.

 

 

 

دیدگاه‌ها