کد خبر : 1610417 | 19 اردیبهشت 1398 ساعت 17:35 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

لاپورتا خواهان انتخابات زودرس در بارسلونا شد

رئیس سابق باشگاه بارسلونا قصد حضور دوباره در انتخابات ریاست این باشگاه را دارد و پس از شکست سنگین بارسا از لیورپول، خواهان انتخابات زودرس شد.

لاپورتا خواهان انتخابات زودرس در بارسلونا شد

به گزارش "ورزش سه"، سال 2015، جوزپ ماریا بارتومئو با اکثریت آرا و بالاتر از خوان لاپورتا، عنوان ریاست باشگاه بارسلونا را برای مدت شش سال از آن خود کرد. او پس از پیروزی عنوان کرد که هدفش، حفظ بارسا به عنوان بهترین تیم اروپا و کسب عناوین قهرمانی بیشتر در لیگ قهرمانان است. اتفاقی که هرگز رخ نداد و بارسا در 4 سال گذشته همواره یک ناکام مطلق لقب گرفته و در عوض شاهد 4 قهرمانی رئال در 5 سال گذشته بوده ایم.

بارسا سه شنبه شب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و در حالی که بازی رفت را با سه گل از لیورپول برده بود، در دیداری عجیب و باورنکردنی با 4 گل به لیورپول باخت و از رسیدن به فینال باز ماند.

 

 

1404740

 

 

پس از این فاجعه سنگین، خوان لاپورتا که بین سال های 2003 تا 2010 رئیس باشگاه بارسلونا بود، با انتشار یک توئیت، خواستار انتخابات زودرس شد و عنوان داشت که آماده است بار دیگر رئیس بارسلونا شود.

لاپورتا توئیت کرد:« واقعا هیئت مدیره نمی خواهد انتخابات زودرس برگزار کند؟ باید این کار را انجام دهد. من قطعا بار دیگر نامزد خواهم شد و هرکسی دوست دارد بارسا به اصل خودش برگردد و بار دیگر سلطان فوتبال اروپا شود، می تواند به من رای دهد. زنده باد بارسا.»

 

 

دیدگاه‌ها