کد خبر : 1610418 | 19 اردیبهشت 1398 ساعت 17:50 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

فلاح‌زاده: الان نباید صادقی را قضاوت کنیم

دروازه‌بان سایپا معتقد است سرمربی جدید نارنجی پوشان فصل آینده می‌تواند با جذب نفرات مد نظرش به موفقیت برسد.

فلاح‌زاده: الان نباید صادقی را قضاوت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، حامد فلاح‌زاده درباره تغییرات کادر فنی سایپا و تاثیر آن در جو این تیم اظهار کرد: بعد از اتفاقات اخیری که به وجود آمد و بر روی تیم حاکم شد، الان آرامش نسبی در تیم به وجود آمده است؛ این حجم از حواشی در اطراف باشگاه سایپا که در روزهای اخیر شاهد بودیم، طی چند سال اخیر سابقه نداشت.

 

او ادامه داد: متاسفانه مسائلی که در سایپا به وجود آمد، نباید به این شکل اتفاق می‌افتاد؛ در حال حاضر زیر نظر آقای صادقی تمرین می‌کنیم تا برای بازی با استقلال خوزستان آماده شویم و امیدوار هستیم دست پُر به تهران برگردیم.

 

کاپیتان سایپا با بیان اینکه کار سختی در اهواز خواهیم داشت، ابراز کرد: استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی تا دقیقه ۸۵ با استقلال مساوی کرده بود و همین مسئله نشان می‌دهد تیم خوبی است؛ استقلال خوزستان یکی از تیم‌های قابل احترام لیگ برتر بود که سقوط کرد؛ به نظرم اگر ۶ امتیاز از آنها کم نمی‌شد، چنین اتفاقی برای این تیم نمی‌افتاد؛ این هفته استقلال خوزستان میزبان است و با توجه به سقوط این تیم، بازیکنان آنها می‌خواهند خودی نشان دهند تا مورد توجه تیم‌های دیگر قرار بگیرند که این مسائل کارمان را سخت می‌کند.

 

فلاح‌زاده یادآور شد: باتوجه به اختلافاتی که بین علی آقا(دایی) و باشگاه اتفاق افتاد، مدیریت تصمیم گرفتند آقای صادقی سرمربی شود؛ باشگاه به آقای صادقی اعتماد داشته و ایشان هم به ما بازیکنان اعتماد کرده که امیدوار هستیم به ایشان کمک کنیم تا نتیجه بگیرد؛ وقتی آقای نمازی از ذوب‌آهن اخراج شد، چند هفته طول کشید تا آقای منصوریان شرایط این تیم را عوض کند؛ سایپا هم با نظر آقای دایی بسته شده و آقای صادقی فقط دو، سه هفته در این فصل بالای سر تیم خواهند بود.

 

1404742

 

او تصریح کرد: نتایجی که الان برای سایپا رقم می‌خورد، نمی‌تواند عملکرد آقای صادقی را محک بزند و نتایج واقعی این سرمربی نیست؛ اگر کسی می‌خواهد راجع به سرمربیگری آقای صادقی نظر بدهد، باید فصل آینده این کار را کند چون الان با توجه به شرایط تیم، نبودن چند بازیکن و تمرین نکردن عده‌ای دیگر شرایط تیم کاملا مطلوب نیست.

 

دروازه‌بان سایپا عنوان کرد: این هفته هم مقابل استقلال خوزستان ۵ مصدوم و یک محروم داریم؛ این مسائل در شرایط تیم تاثیرگذار است؛ هفته قبل برابر پدیده بخاطر حواشی اخیر سایپا باختیم وگرنه بازنده نمی‌شدیم؛ تمرکز بچه‌ها روی اتفاقات تیم بود و نمی‌شد با تمام توان برابر پدیده بازی کنیم؛ با نتایج فعلی سایپا نمی‌شود عملکرد واقعی آقای صادقی را قضاوت کنیم؛ باید تیم با نظر ایشان بسته شود تا بتوان درباره سرمربیگری وی اظهار نظر کنیم.

 

فلاح‌زاده عنوان کرد: از زحمات علی آقا(دایی) تشکر می‌کنم که واقعا زحمات زیادی در دو فصل اخیر کشید و کاری کرد تا تیم بعد از چند سال دوباره سهمیه آسیایی بگیرد؛ از طرف دیگر علی آقا به بازیکنان جوان زیادی فرصت داد که همین نفرات در آینده می‌توانند سایپا را کمک کنند.

 

او که در ۱۵ بازی این فصل برای سایپا به میدان رفته و ۱۰ کلین‌شیت داشته، درباره ادامه همکاری‌اش با سایپا گفت: پیشنهاداتی دارم ولی اولویت اولم مثل هر سال سایپاست؛ باید ببینم چه اتفاقاتی می‌افتد.

دیدگاه‌ها