کد خبر : 1610433 | 19 اردیبهشت 1398 ساعت 19:27 | 80.8K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل محرومیت جنجالی ترین ایجنت دنیا مشخص شد

شب گذشته فدراسیون فوتبال ایتالیا از تعلیق مینو رایولا، مدیر برنامه های مشهور و جنجالی فوتبال دنیا خبر داد.

دلیل محرومیت جنجالی ترین ایجنت دنیا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مینو رایولا به مدت سه ماه از 9 می(امروز) تا 9 آگوست از هرگونه انجام نقل و انتقال در فوتبال دنیا محروم شده و امضای او اعتبار نخواهد داشت. این خبر را شب گذشته رسانه های ایتالیایی به نقل از فدراسیون فوتبال این کشور گزارش دادند.

 

 

1404754

 

 

رایولا که ایجنت پل پوگبا، ماتایس دی لیخت، بالوتلی، اینسینیه، مخیتاریان و بسیاری دیگر از ستاره های فوتبال دنیاست، به دلیل انتقال جان لوکا اسکاماکا از رم به آیندهوون در سال 2015 مجرم شناخته شده است.

اسکاماکا زمانی که 16ساله بود، در تابستان 2015 از رم به پی اس وی پیوست و در این انتقال رایولا نقش اول را داشت ولی گویا او برخی قوانین فیفا را در این انتقال زیر پا گذاشته و به همین دلیل سه ماه تعلیق خواهد بود. اسکاماکا دو فصل برای پی اس وی بازی کرد و سپس به ساسوئولو پیوست. انتقال او به دلیل اینکه زیر سن قانونی بود، انقلابی در فوتبال پایه ای ایتالیا ایجاد کرد.

 

 

1404753

 

1404755

 

 

این قضیه به قضیه اسکاماکا مشهور است و وینچنزو، پسر عموی رایولا نیز به مدت 2 ماه قادر به فعالیت به عنوان مدیر برنامه نخواهد بود.

این حکم در حالی صادر شده است که اکنون بحث انتقال یکی از موکل‌های رایولا یعنی پوگبا به یکی از دو تیم رئال مادرید یا یوونتوس بسیار مطرح است.

ماسیمو دیانا، وکیل رایولا به گاتزتا گفت که درخواست فرجام داده تا موکلش بتواند در حساس ترین مقطع نقل و انتقالاتی سال، قادر به فعالیت باشد.

دیدگاه‌ها