کد خبر : 1610448 | 19 اردیبهشت 1398 ساعت 22:08 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل استفاده از موبایل

محرومیت 6 ماهه دیوید بکام از رانندگی

دیوید بکام، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس و اسطوره باشگاه منچستریونایتد، به دلیل استفاده از موبایل در هنگام رانندگی، برای شش ماه از رانندگی محروم شد.

محرومیت 6 ماهه دیوید بکام از رانندگی

به گزارش "ورزش سه"، بکام 44 ساله مدتی قبل در هنگام رانندگی با اتومبیل بنتلی 100 هزار پوندی اش، از موبایل استفاده کرد و همین باعث شد تا دادگاه علاوه بر محرومیت 6 ماهه از رانندگی، او را 750 پوند هم جریمه کند که البته برای او که 300 میلیون پوند ثروت دارد، مشکل خاصی ایجاد نمی کند!

او که روز گذشته برای یک فعالیت تجاری به چین رفته بود، امروز در دادگاه حاضر شد. پیش از این 6 امتیاز منفی در سوابق بکام در رانندگی ثبت شده بود و با افزایش امتیازات منفی اش به 12، او اکنون تقریبا تا پایان سال میلادی جاری نمی تواند رانندگی کند.

جلسات قبلی دادگاه او پشت درهای بسته برگزار شده بود و تخلف او مربوط به پاییز سال گذشته است. اما جلسه امروز دادگاه به درخواست بکام، به طور علنی برگزار شد.

 

1404766

 

متیو اسپرات، بازپرس پرونده، در دادگاه گفت:" به جای نگاه کردن به جلو و توجه به جاده، به نظر می رسید او در حال نگاه کردن به پاهایش است. شاهدان گفتند که متهم در حال کار کردن با ابزاری بوده که روی زانویش قرار داده بود. در آن لحظه یک عکس از او گرفته شد. متهم گوشی موبایل را در سمت راستش قرار داده بود."

در مقابل وکیل بکام اعلام کرد موکلش به یاد ندارد که در هنگام رانندگی از موبایل یا ابزار الکترونیکی دیگری که باعث به هم خوردن تمرکزش شود، استفاده کرده باشد.

 

بکام سال گذشته نیز با این اتهام روبرو شده بود که به عنوان یک الگوی اجتماعی، از وظایفش تخطی کرده و با سرعت بیش از حد مجاز رانندگی کرده است.

دیدگاه‌ها