کد خبر : 1610470 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 02:05 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 1 (4)-(3) 1 فرانکفورت: فینال لیگ اروپا هم انگلیسی شد

چلسی با پیروزی مقابل فرانکفورت در ضربات پنالتی، حریف آرسنال در دیدار نهایی شد.

چلسی 1 (4)-(3) 1 فرانکفورت: فینال لیگ اروپا هم انگلیسی شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی 1-1 در وقت های قانونی و اضافه، چلسی موفق شد در ضربات پنالتی آینتراخت فرانکفورت را شکست بدهد و راهی دیدار فینال شود. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. پس از آن این بازیکنان میزبان بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند اما این بازیکنان فرانکفورت بودند که می توانستند در دقیقه 15 به گل برسند ولی واکنش خوب کپا، مانع از گلزنی دا کاستا شد.

در ادامه بازیکنان چلسی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 23، روی همکاری هازارد و امرسون، یک موقعیت خوب نصیب الیویه ژیرو شد اما کوین تراپ مانع از باز شدن دروازه فرانکفورت شد.

 

1404787

 

1404786

 

حملات آبی ها ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 28، به گل رسیدند. روی حرکت عالی هازارد در سمت چپ و پاس هوشمندانه او بود که روبن لوفتوس چیک صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرانکفورت فرستاد.

بعد از این گل، باز هم این بازیکنان چلسی بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و در دقیقه 39، بار دیگر لوفتوس چیک صاحب موقعیت شد اما این بار حضور به موقع سباستین روده، دروازه فرانکفورت را نجات داد. در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را فرانکفورت هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی رسید. لوکا یوویچ با همکاری گاچینوویچ صاحب فرصت شد و در موقعیت تک به تک با کپا، با یک ضربه خونسردانه، حساب کار را 1-1 کرد.

 

1404798

 

چلسی می توانست خیلی زود بار دیگر پیش بیفتد اما ضربه الیویه ژیرو از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

پس از اینکه بازی برای دقایقی متعادل دنبال شد، بازیکنان فرانکفورت پیش کشیدند و صاحب دو موقعیت پیاپی شدند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی، باعث شد تا این فرصت ها از دست برود.

حملات دو تیم ادامه داشت و هر یک صاحب موقعیت های خوبی شدند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید تا کار به وقت های اضافی کشیده شود.

در وقت های اضافی هم دو تیم موقعیت های خوبی داشتند و حتی چلسی در آخرین دقایق وقت های تلف شده به گل رسید اما داور به دلیل خطای آسپلیکوئتا روی دروازه بان حریف، گل را نپذیرفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی این بازیکنان چلسی بودند که عملکرد بهتری داشتند و در نهایت توانستند با برتری 4-3 به پیروزی برسند. البته اول این آسپلیکوئتا بود که ضربه اش را از دست داد اما در ادامه با درخشش کپا و مهار ضربات هینترگر و پاسینسیا، این چلسی بود که به فینال لیگ اروپا صعود کرد.

دیدگاه‌ها