کد خبر : 1610488 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 09:15 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

امری: هنوز هیچ چیز تمام نشده و یک بازی باقی مانده

اونای امری، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 4-2 تیمش مقابل والنسیا و صعود به فینال لیگ اروپا، در مجموع با پیروزی 7-3 مقابل تیم اسپانیایی، گفت هنوز چیزی تمام نشده و موفقیتی بدست نیامده است.

امری: هنوز هیچ چیز تمام نشده و یک بازی باقی مانده

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری، سرمربی آرسنال که تیمش دیشب در خانه والنسیا موفق شد این تیم را در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا با نتیجه 4-2 شکست دهد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری 7-3 از سد تیم اسپانیایی عبور کرده و به فینال لیگ اروپا راه یابد، بعد از بازی گفت هنوز چیزی تمام نشده و موفقیتی بدست نیامده و در نتیجه برای جشن گرفتن آرسنالی‌ها زود است.

 

آرسنال که در بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ اروپا در لندن والنسیا را 3-1 شکست داده بود دیشب در مستایا مقابل اسپانیایی‌ها قرار گرفت تا به لطف هت‌تریک پیر امریک اوبامیانگ به پیروزی درخشان 4-2 دست یافته و با اقتدار از این مرحله به فینال صعود کند تا در یک فینال تمام انگلیسی به مصاف چلسی برود.

 

1404818

 

اما اونای امری بعد از پیروزی دیشب سعی کرد این پیام را به بازیکنانش منتقل کند که نباید به خود غره شوند. امری گفت:" هنوز هیچ چیز تمام نشده و موفقیتی بدست نیامده. ما بازی فینال را هم در پیش داریم. ما البته خوشحالیم ولی می‌دانیم که پیروزی در بازی فینال هم دشوار است".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" باید به بازیکنان‌مان، تلاشی که امروز به خرج دادند و همینطور هوادارانی که اینجا کنارمان بودند افتخار کنیم. این دو بازی در مقابل ناپولی در یک‌چهارم نهایی و والنسیا در نیمه‌نهایی بازی‌های راحتی نبود ولی تیم ما با ذهنیت عالی در این دو بازی به میدان رفت و موفق شد. ما امروز به همه نشان دادیم که چه شخصیتی داریم".

 

امری در ادامه افزود:" ما امروز در یک‌سوم پایانی لحظات خیلی خوبی داشتیم و نشان دادیم که می‌توانیم موفقیت‌های بزرگ بدست بیاوریم. اوبامیانگ و لاکازت مهاجمین خیلی خیلی خوبی هستند. من به آنها و نقشی که امروز علاوه بر حمله در فاز دفاعی تیم بازی کردند افتخار می‌کنم".  

 

دیدگاه‌ها