کد خبر : 1610518 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 12:23 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری دیدار استقلال خوزستان فردا در ورزشگاه فولاد

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، گفت: با موافقت مسئولان باشگاه فولاد خوزستان دیدار فردا ما مقابل سایپا در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

برگزاری دیدار استقلال خوزستان فردا در ورزشگاه فولاد

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، محمد رحیمی در مورد اینکه محل برگزاری دیدار استقلال خوزستان و سایپا کجا تعیین شد، گفت: ما به باشگاه فولاد خوزستان درخواست دادیم تا در صورت امکان در ورزشگاه اختصاصی این تیم به میدان برویم که مسئولان فولاد خوزستان با مساعدتی که انجام دادند رضایت خود را اعلام کردند. بدین ترتیب مسابقه فردا در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.

 

وی در مورد اینکه سرانجام انتقال مصطفی کیانی بازیکن این تیم به یک تیم اندونزیایی به کجا انجامید، تصریح کرد: این مسئله فعلا منتفی است. پیشنهادی در این رابطه از سوی مدیربرنامه‌های این بازیکن اعلام شد که ما خواستار اعلام رسمی این موضوع از طریق نامه از باشگاه درخواست کننده به استقلال خوزستان شدیم. با توجه به اینکه گفته می‌شود در روز آخر فصل نقل و انتقالات اندونزی هستیم این مسئله منتفی به نظر می‌رسد.

 

مدیرعامل استقلال خوزستان در پایان گفت: شرایط تیم در حال حاضر خوب است. امیدواریم فردا یک بازی خوب و جوانمردانه را مشاهده کنیم. اعضای تیم ما برای ارائه یک عملکرد مناسب و آبرومندانه فردا به میدان می‌روند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، استقلال خوستان و سایپا در هفته بیست و نهم لیگ برتر فردا از ساعت 21 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

دیدگاه‌ها