کد خبر : 1610539 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 13:34 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: یونایتد باید هوشمندانه بازیکن بخرد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید این تیم باید در فصل نقل و انتقالات تابستانی برای خرید بازیکنان جدید هوشمندانه تصمیم‌گیری کند.

سولسشر: یونایتد باید هوشمندانه بازیکن بخرد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که فرصت قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول جدول لیگ برتر را از دست داده و فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور نخواهد داشت به عقیده سرمربی‌اش اوله گنار سولسشر برای فصل آینده باید تصمیمات هوشمندانه اتخاذ کرده و در فصل نقل و انتقالات تابستانی برای خرید بازیکنان جدید با برنامه و استراتژی مناسب وارد بازار شود.

 

1404876

 

سولسشر در این باره گفت:" ما باید امسال هوشمندانه بازیکن جذب کنیم. اگر بتوانیم به تزریق بازیکنان جوان و باانگیزه به تیم ادامه بدهیم فصل نقل و انتقالاتی موفقی  خواهیم داشت".

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" این باشگاه، باشگاه بزرگی است و رسانه‌ها هر وقت فرصت پیدا کنند از ما انتقاد خواهند کرد. ما در دو ماه گذشته با مصدومیت‌های زیادی مواجه بودیم و فراز و نشیبهایی داشتیم ولی فوتبال همین است. فوتبال مثل پلی‌استیشن بازی کردن نیست. یک سرمربی باید با مسائلی که بیرون از چارچوب زمین رخ می‌دهد هم مقابله کند و از پس آنها برآید".

 

سولسشر در ادامه گفت:" با همه این اوصاف من امسال از هدایت منچستریونایتد لذت بردم. این برای من چالش بزرگی است و در این ماه‌ها هیچوقت از بابت آینده منچستریونایتد نگران نبوده‌ام".

 

دیدگاه‌ها