کد خبر : 1610559 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 14:20 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ نیمار سه جلسه از همراهی PSG محروم شد

نیمار به دلیل درگیری فیزیکی با یک تماشاگر پس از فینال جام حذفی فرانسه، سه بازی از همراهی تیمش محروم شد.

رسمی؛ نیمار سه جلسه از همراهی PSG محروم شد

به گزارش "ورزش سه"،  نیمار، فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، دو هفته پیش و پس از شکست غیرمنتظره پاری سن ژرمن مقابل رن در فینال جام حذفی فرانسه که در ضربات پنالتی اتفاق افتاد، در حالیکه در حال بالا رفتن از پله‌های ورزشگاه برای دریافت مدال نقره جام حذفی فرانسه بود، از دست یک هوادار که با گوشی موبایل خود در حال فیلمبرداری از او بوده عصبانی شده و در حرکتی عجیب با او درگیر شده و زد و خورد می‌کند. 

 

 

1401581

 

 

او با استفاده از دست راست خود سعی می‌کند موبایل هوادار مورد اشاره را پس بزند و همین حرکت او باعث درگیری بین او و آن هوادار می‌شود. بعد از این صحنه هم دو طرف درگیری فیزیکی پیدا کرده و گفته می‌شود به هم فحاشی می‌کنند. نیمار که در این لحظات بیشتر عصبانی شده بار دیگر به سمت آن هوادار یورش برده و درگیری دوباره ادامه پیدا می‌کند.

سپس مشخص شد که هوادار مضروب به نیمار گفته است که بازی کردن را از رن یاد بگیرید و همین باعث خشم فوق ستاره برزیلی شده است.

 

 

1401619

 

 

امروز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که نیمار سه جلسه از بازی برای پی اس جی محروم خواهد بود. ابتدا گفته می شد او ممکن است تا هشت بازی نیز محروم شود.

این جریمه از روز دوشنبه قابل اجراست بنابراین نیمار می تواند فردا در بازی پی اس جی برابر آنژه حاضر شود اما دو بازی برابر دیژون و رمس از هفته 37 و 38 لوشامپیونا و نیز سوپرکاپ فرانسه در تاریخ 3 آگوست برابر رن را از دست خواهد داد.

نیمار همچنین با حکم یوفا در سه بازی ابتدایی پی اس جی در دور گروهی لیگ قهرمانان نیز غایب است.

 

دیدگاه‌ها