کد خبر : 1610573 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 16:14 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

همه آن چیزی که باید در مشهد مشخص می شود؛

بختیار: برای پیک‌نیک اصفهان نیستم

بختیار رحمانی هافبک شناخته شده طلایی پوشان می گوید دیدار برابر پدیده می تواند تعیین کننده سرنوشت سپاهان در این فصل باشد.

بختیار: برای پیک‌نیک اصفهان نیستم

بختیار رحمانی هافبک تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با دیدار سرنوشت ساز روز آینده طلایی پوشان برابر پدیده که در ورزشگاه امام رضا  از ساعت 21:30 دقیقه برگزار می شود، گفت: فکر می کنم واقعا این حساس ترین بازی ماست. همه آن چیز که باید را این بازی مشخص می کند. بازی حساسی با پدیده داریم. می دانیم این بازی چقدر سخت است. آنها تیم خوبی هستند، مثل خود ما. فکر می کنم تیم آقا یحیی یکی از بهترین تیم های لیگ است و واقعا امسال شایسته بازی می کردند. باز هم تاکید می کنم بازی سختی داریم ولی امیدواریم و تلاش می کنیم که دست پر از مشهد برگردیم.

 

سپاهان در فاصله 2 هفته تا پایان رقابت ها، سه امتیاز با پرسپولیس فاصله دارد. از بختیار رحمانی در مورد شانس قهرمانی طلایی پوشان پرسیدیم که او در این مورد پاسخ داد: می دانید که تمام بچه های ما از اول فصل تلاش کرده اند و دنبال این بوده اند تا دل هواداران را شاد کنند. الان هم شرایط همانگونه است. بهترین کاری که الان می توانیم بکنیم این است که این دو بازی را ببریم و بقیه دیگر بستگی به قسمت دارد و اینکه آن بالایی چه می خواهد. فکر می کنم بهترین کاری که می توانیم بکنیم این است که 6 امتیاز را بگیریم. چون هم پرسپولیس تیم خوبی است و هم تیم های دیگر. ما باید این 6 امتیاز را بگیریم و به نتایج رقبای دیگر کار نداشته باشیم. از این خوشحالیم که بچه ها با جان و دل تا اینجای فصل بازی کرده اند و امیدوارم این دو بازی لیگ هم با خوبی و خوشی تمام شود که با روحیه و انگیزه برویم سراغ جام حذفی.

 

بختیار رحمانی در لیگ هجدهم 4 مرتبه به عنوان یار اصلی و 7 بار هم به صورت بازیکن تعویضی برای طلایی پوشان بازی کرده. از شماره 7 سابق استقلال در مورد شرایطش در سپاهان پرسیدیم که او توضیح داد: واقعا در رابطه با خودم باید بگویم، اصلا دوست نداشتم در این مقطع صحبت کنم. من در بازی با صنعت نفت عملکرد خوبی داشتم ولی بعد از آن دیگر به کار گرفته نشدم. اصلا هم دوست نداشتم به خاطر شرایط تیم و خواسته هواداران، خدایی ناکرده حرفی بزنم. چون اصلا اخلاق اینطوری ندارم. چند سال است در فوتبال هستم. در این مدت خیلی از همکاران شما تماس می گرفتند برای مصاحبه که می گفتم در این مقطع حرف نزنم بهتر است. ولی چیزی که واقعا باید از ته دلم بگویم این است که  شب ها راحت می خوابم. یعنی سرم را که روی بالش می گذارم از خودم خیالم راحت است؛ چون واقعا تمام آنچه نیاز بود من انجام دادم و بقیه دیگر بستگی به خود امیرخان داشت که بخواهد بازی بگیرد یا نگیرد. خدا را شکر تیم هم شرایط خوبی دارد ولی هیچ وقت ناراحت این نبودم که از من کم کاری بوده است یا چیز دیگری. با تمام وجودم می گویم هر کس بازی نکند ناراحت است ولی شرایط تیم و قهرمانی مهم تر است و اولویت اول و اینکه درک می کنم مربی باید بازیکنان را انتخاب کند. من سال های بسیار خوبی با امیرخان داشتم و الان هم این شرایط را درک می کنم و هیچ وقت خدایی ناکرده نخواستم اختلالی در کار ایشان ایجاد کنم و کسی را ناراحت کنم. برای همین هم سکوت کرده بودم. الان هم می گویم، هیچ وقت خودم را مستحق نمی دانستم که روی نیمکت بنشینم ولی باز هم تابع دستور امیرخان هستم و اینکه با تمام وجودم آرزو می کنم اگر دو جام نشد، حداقل یک جام را به هواداران عزیز هدیه بدهیم. این واقعا آرزوی قلبی ام است.

 

1404915

 

سوال بعدی از هافبک شماره 7 سپاهان در مورد کیفیت لیگ هجدهم و مقایسه آن با سال های گذشته بود که او افزود: خب فکر می کنم در این چند ساله که بازی می کردیم، این اتفاق نیفتاده بود که چند تیم رقابت کنند برای قهرمانی. در چند سال اخیر این بهترین لیگی بوده که من دیده ام، چون شرایط بسیار حساس و نزدیک است.

 

از بختیار رحمانی در مورد حواشی اخیر فوتبال ایران و همینطور رفتار هواداران به خصوص در دیدار پرسپولیس و سپاهان هم پرسیدم که او به نکات جالب توجهی اشاره کرد و گفت:   خب به هر حال همیشه حساسیت و حواشی در فوتبال وجود دارد. مثلا در کشورهای خارجی یک فوتبالیست می رود، اوت بیاندازد به او هزار بد و بیراه می گویند ولی خب در ایران خیلی حساس می شوند. ولی فکر می کنم ترقه انداختن خیلی بد است  و در شان هواداران نیست. مسئولین هم در حال تلاش هستند و سعی می کنند، این رفتارها دیده نشود. امیدواریم اتفاقاتی که در آزادی دیدیم، دیگر شاهدش نباشیم.


در پایان از رحمانی پرسیدیم که اگر حرف دیگری دارد مطرح کند و هافبک 27 ساله سپاهان صحبت هایش را با تاکید بر یک موضوع خاتمه داد و خاطرنشان کرد: حرف خاص دیگری ندارم ولی واقعا هواداران عزیز سپاهان فکر نکنند، بازیکنانی که کمتر بازی می کنند، برای پیک نیک آمده اند. ما با تمام وجود در تمرینات کار کردیم. من خودم را می گویم و گفتم که شب با خیال آسوده می خوابم، چون هیچ وقت در تمرینات کم نگذاشته ام. دیگر همه چیز دست امیرخان است؛ اینکه چه کسی بازی کند یا چه کسانی روی نیمکت باشند. این ها برمی گردد به سرمربی تیم و او هم قطعا کار سختی دارد و بازیکنان تیم هم این را به خوبی درک می کنند. فقط این ها را گفتم تا هواداران بدانند ما همیشه تلاش می کنیم، مفید باشیم و کمک کنیم. از بابت ما خیالشان راحت باشد. من چند سال است در فوتبال هستم و همه من را می شناسند؛ خدایی ناکرده برای هیچ لباسی کم کاری نکرده ام و این دیگر برمی گردد به نظر سرمربی که چه بازیکنان را بازی دهد. اما خب به شدت طی این مدت هم خودم ناراحت بودم و هم خانوادم. هیچ وقت چنین چیزی را برای خودم تصور نمی کردم ولی همیشه تابع دستور مربی و باشگاه بوده و حالا هم هستم.


جمله پایانی بختیار آرزوی موفقیت برای تیم بود: باز هم آرزوی موفقیت می کنم برای خودمان و امیدوارم در بازی باقی مانده دل هواداران را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها