کد خبر : 1610575 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 16:10 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

بارسلونا و اینتر در آستانه توافق برای انتقال راکیتیچ

به نظر می رسد مقصد بعدی ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسا، باشگاه اینترمیلان خواهد بود.

بارسلونا و اینتر در آستانه توافق برای انتقال راکیتیچ

به گزارش "ورزش سه"، آینده ایوان راکیتیچ در بارسلونا مبهم به نظر می رسد. اگر او چندی پیش تاکید کرد که به چیزی جز ماندن در بارسلونا فکر نمی کند؛ اما حالا شاید در تصمیم خود تجدیدنظر کند.

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا پایان فصل گذشته به راکیتیج وعده بهتر کردن قرارداد و افزایش دستمزد را داده بود؛ وعده ای که هنوز محقق نشده و به نظر تمایلی هم برای این مهم وجود ندارد.

راکیتیچ چندین بار در مصاحبه های خود به رئیس بارسا کنایه زده است و همچنان در انتظار رسیدن پیشنهاد تمدید است.

 

 

1386292

 

 

امروز موندودپوتیوو گزارش داد که سران بارسا نه تنها علاقه ای برای تمدید با راکیتیچ ندارند که بر سر انتقال او به اینتر نیز در حال مذاکره هستند. گویا توافق دو طرف بر سر رقم انتقال نیز قریب الوقوع است. اتفاقی که قطعا باعث خواهد شد راکیتیچ به جدایی از بارسلونا نزدیک تر شود. در واقع با پیوستن فرانکی دی یونگ به بارسا و انقلابی که در این باشگاه پس از تحقیر تاریخی مقابل لیورپول ایجاد خواهد شد، دیگر جایی برای راکیتیچ باقی نخواهد ماند.

 

راکیتیچ تابستان 2018 نیز در آستانه پیوستن به پی اس جی بود ولی والورده او را به ماندن متقاعد کرد. اینتر می تواند مقصد مناسبی برای راکیتیچ باشد. باشگاه ایتالیایی تابستان گذشته قصد جذب لوکا مودریچ را داشت و حالا به راکیتیچ برای قدرتمندتر کردن کمربند میانی خود فکر می کند.

 

دیدگاه‌ها