کد خبر : 1610601 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 17:50 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

یوفا تضمین داد

ستاره آرسنال مشکلی برای سفر به باکو ندارد

اتحادیه فوتبال اروپا اطمینان داد که هنریک مخیتاریان، هافبک ارمنستانی تیم آرسنال مشکلی برای سفر به جمهوری آذربایجان برای بازی فینال لیگ اروپا نخواهد داشت.

ستاره آرسنال مشکلی برای سفر به باکو ندارد

به گزارش "ورزش سه"،  با پیروزی شب گذشته آرسنال و چلسی برابر رقبای خود، مشخص شد که بازی فینال لیگ اروپا میان این دو تیم و روز 29 ماه می (8 خرداد) در شهر باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد.

در همین رابطه یوفا اطمینان داد که هنریک مخیتاریان، هافبک ارمنستانی تیم آرسنال می‌تواند به طور آزادانه وارد آذربایجان شود و هیچ مشکل امنیتی او را تهدید نخواهد کرد.

 

 

1338042

 

 

در گزارش اتحادیه فوتبال اروپا پس از انتشار اخباری پیرامون احتمال عدم همراهی هنریک مخیتاریان با تیم آرسنال در سفر به باکو به خاطر مشکلات سیاسی کشورهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آمده است: «ارسال نامه‌ها به فدراسیون‌های فوتبال، باشگاه‌ها و سفارت‌خانه‌ها با هدف اخذ ویزای بازیکنان شرکت‌کننده در رقابت‌های تحت کنترل یوفا در دیگر کشورها یک پروسه استاندارد برای این نهاد است. به همین خاطر یوفا و آرسنال درخواستی در این رابطه ارسال کردند و فدراسیون فوتبال آذربایجان تأکید کرد هنریک مخیتاریان هیچ‌گونه مشکلی برای سفر به باکو و اقامت در این کشور نخواهد داشت. البته تمام جوانب امنیتی نیز در نظر گرفته خواهد شد».

 

هنریک مخیتاریان در سال 2015 میلادی با تیم بورسیا دورتموند آلمان برای بازی برابر تیم گابالای جمهوری آذربایجان به این کشور سفر نکرد. او در مرحله گروهی فصل گذشته لیگ اروپا نیز در بازی آرسنال برابر تیم قره‌باغ جمهوری آذربایجان غایب بود.

دیدگاه‌ها