کد خبر : 1610608 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 18:09 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

6 بازی حساس هفته بیست و نهم

جنگ بزرگ برای جام و بدون شش و هشت

در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل، تیم‌ها به دنبال دستیابی به اهداف خود در جدول هستند و باید دید در نهایت چه اتفاقاتی در لیگ هجدهم رقم خواهد خورد.

جنگ بزرگ برای جام و بدون شش و هشت

 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس، استقلال، سپاهان، پدیده همچنان در سودای دستیابی به مقام قهرمانی هستند و تراکتورسازی نیز نمی‌خواهد شانس رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل از دست بدهد.

 


در پایین جدول نیز سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان برای فرار از سقوط خواهند جنگید تا لیگ همچنان پرهیجان و جالب توجه دنبال شود.


در مهمترین بازی‌های این هفته، پرسپولیس در آزادی پذیرای ماشین سازی خواهد بود و پدیده نیز در مشهد برابر سپاهان قرار خواهد گرفت. نساجی در رشت مقابل سپیدرودی حاضر می‌شود که رویای بقا را در سردار جنگل جستجو می‌کند و امیدوار است پیکان حسین فرکی برابر نفت مسجدسلیمان به نتیجه دست یابد. استقلال هم همچنان شانس بزرگ خود را برابر نفت در آبادان دنبال می‌کند.
در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به حواشی و اتفاقات ویژه دیدارهای حساس این هفته در بازی رفت؛


ماشین سازی 0 پرسپولیس1 ؛ همه علیه عالیشاه
پرسپولیس در شرایطی در تبریز حاضر شد که با استقبال ویژه هواداران تراکتورسازی از ماشین سازی در بنیان دیزل شگفت زده شده بود. رقابت ویژه بین تراکتور و پرسپولیس باعث شده بود تا هواداران این تیم با حضور در بنیان دیزل 90 دقیقه سخت برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ و البته امید عالیشاه شکل دهند که البته در نهایت با پیروزی و گلزنی شجاع خلیل زاده به پایان رسید.

 

1404955

 


نساجی مازندران 2 سپیدرود 2؛ بدون هیجان شیش و هشت
طی پنج تقابل قبلی دو تیم 3 پیروزی از آن نساجی و یک برد برای سپیدرود ثبت شده است. آخرین دیدار دو تیم در شرایطی با تساوی خاتمه یافت که علی کریمی روی نیمکت سپیدرود حضور داشت و در ثانیه‌های پایانی به گل تساوی رسیدند. سپیدرود فصل هفدهم با برتری در دیدار پایانی مقابل نساجی به لیگ برتر رسید و تقابل‌های دو تیم همواره زیبا و پرگل بوده است. دیدار رفت دو تیم به میدانی برای تقابل نکونام و علی کریمی تبدیل شده بود و اکنون هر دو مربی جایی در لیگ برتر ندارند.
 

1404956

 

استقلال 3 نفت آبادان 0 ؛ غیبت گلزنان
استقلال در آن مقطع در شرایطی دومین برد متوالی خود را به دست آورد که شرایط خوبی در جدول رده بندی نداشت و وینفرد شفر به شدت تحت فشار بود. در آن دیدار اما آبی‌ها در استادیوم آزادی با سه گل که فرشید باقری، الهیار صیادمنش و طارق همام به برتری دست یافت. این بازی اما اینبار در شرایطی در آبادان برگزار خواهد شد که هر سه بازیکن گلزن رفت در این بازی محروم و مصدوم هستند و قادر به همراهی این تیم نیستند.

 

1404957

 

سپاهان 1 پدیده مشهد 0؛ جنگ یحیی و قلعه نویی
جدال دیدنی امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی اینبار در استادیوم امام رضا در شرایطی برگزار خواهد شد که بالاترین اهمیت را داراست. جایی که شانس قهرمانی و سهمیه در آن مشخص خواهد شد. گل محمدی که با تیم جذاب خود در این فصل نگاه‌ها را به خود جلب کرده، بازی رفت را در اصفهان شکست خورده و اکنون در صورت پیروزی خانگی قادر است جایگاه حریف را به خطر بیندازد. پدیده فصل گذشته پرگل‌ترین شکست‌های خود را مقابل سپاهان با 4گل در بازی رفت و همین تعداد گل در بازی برگشت متحمل شده است. اکنون باید دید در حساس‌ترین جنگ دو مربی، کدامیک قادر به دستیابی به امتیاز بازی خواهند بود.
 

1404960

 

نفت مسجد سلیمان 1 پیکان 0 ؛ جنگ کنایه‌ها
فیروز کریمی و حسین فرکی نیز دیگر دیدار جذاب این هفته را برگزار خواهند کرد. دو مربی که جزو باسابقه‌ترین مربیان ایران محسوب می‌شوند و طی این مدت همواره کنایه‌هایی متوجه یکدیگر کرده‌اند. بعد از اینکه فیروز کریمی سرمربی رقیب و همکلاسی سابق خود را ترسو خوانده بود، اینبار نوبت فرکی رسید که با کنایه به جایگاه رقیب در نشست خبری امروز خود بگوید من هم در موقعیت‌های حساس اینچنینی پیش از این قرار داشته‌ام اما معمولا برای صدر یا قهرمانی!
مطمئنا فیروز کریمی به خوبی از این نکته آگاه است که سرمربی رقیبش در جنگ بقا، کمترین فرصت را به او و تیمش خواهد داد تا از شانس دستیابی به امتیاز خارج از خانه سود ببرد.
 

1404959

 

 

پارس جنوبی جم 0 تراکتورسازی 1؛
مهدی تارتار در روزهای بدی با تیمش قرار دارد و در نیم فصل دوم مشکلات مالی و ... مانع از تحقق اهداف آنها شده است. با این حال آنها در شرایطی در تبریز حاضر خواهند شد که تراکتور همچنان امیدهای سهمیه را جستجو می‌کند. بازی رفت در جم نیز با برتری تراکتورسازی خاتمه یافت و البته به نظر می‌رسد تارتار و تیمش کار سختی برای دستیابی به امتیاز در یادگار امام داشته باشند. تارتار سابقه حضور در تبریز و همکاری با زنوزی، مالک کنونی تراکتور را در زمان گسترش فولاد در کارنامه دارد و برای این بازی البته از انگیزه زیادی برخوردار است.

 

1404961

دیدگاه‌ها