کد خبر : 1610627 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 19:08 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

زوج دفاعی تراکتورسازی علیه تیم سابق

دیدار با پارس جنوبی برای دو مدافع میانی تراکتورسازی جالب توجه خواهد بود و آنها شانس تقابل با تیم سابق خود را خواهند داشت.

زوج دفاعی تراکتورسازی علیه تیم سابق

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی در هفته بیست و نهم لیگ برتر در تبریز در شرایطی با پارس جنوبی تقابل دارد که هنوز امیدواری بزرگی برای دستیابی به سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را دنبال می‌کند. این دیدار البته برای دو مدافع میانی تراکتورسازی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ ایمان سلیمی و محمد طیبی دو مدافع میانی تراکتورسازی هستند که سابقه بازی در پارس جنوبی جم و زیر نظر مهدی تارتار را در کارنامه دارند و اکنون از انگیزه ویژه‌ای برای دستیابی به امتیاز این بازی برخوردار هستند.


ایمان سلیمی، مدافع جوان تراکتورسازی که با نمایشی درخشان در ترکیب پارس جنوبی و در شرایطی که در سودای حضور در فوتبال اروپا قرار داشت، به پیشنهاد تراکتورسازی پاسخ مثبت داد و در این فصل نیز توانست نمایش درخشانی از خود به جا بگذارد. مدافع میانی سابق پارس جنوبی که بعد از یک دوره نیمکت نشینی در این تیم، در نیم فصل دوم و زیر نظر تارتار به پدیده تیمش تبدیل شده بود، خیلی زود توانسته مسیر پیشرفت را دنبال کند و اکنون به یکی از بازیکنان تاثیرگذار تراکتور تبدیل شده و باید دید در دیدار با تیم سابق خود چه عملکردی به جا خواهد گذاشت. تقابل او با ابراهیم صالحی، سیف اللهی و دیگر حمله وران سرعتی پارس جنوبی که مطمئنا روی ضدحملات حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند، می‌تواند از اتفاقات جالب توجه این بازی محسوب شوند.

 

دیدگاه‌ها