کد خبر : 1610645 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 20:02 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک نساجی و گل خاطره انگیز برابر سپیدرود

هافبک نساجی در بازی رفت برابر سپیدرود با گل آکروباتیک خود تیمش را از شکست نجات داد و امیدوار به تکرار درخشش برابر نماینده گیلان است.

هافبک نساجی و گل خاطره انگیز برابر سپیدرود

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران بعد از شکست تلخ هفته گذشته مقابل تیم 10 نفره نفت آبادان، اکنون امیدوار است در دیدار برابر سپیدرود به نتیجه لازم دست یابد. شاگردان مجید جلالی که پیش از پایان فصل موفق شده‌اند سهمیه بقای خود را در لیگ برتر حفظ کنند، در شرایطی برابر سپیدرود حاضر خواهند شد که رقیب از انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار خانگی و امیدواری برای بقا برخوردار است.


در بازی جالب و هیجان انگیز رفت، این سپیدرود بود که نمایش خوبی را در قائمشهر از خود به جا گذاشت و در عین ناباوری نیز موفق شد از حریف خود پیش بیفتد و در آستانه دستیابی به یک پیروزی بزرگ قرار داشته باشد. اما مهرداد عبدی، هافبک بومی این تیم با ثبت گل آکروباتیک خود توانست تیمش را از شکست نجات دهد و بازی را به تساوی دو بر دو برساند.


مهرداد عبدی در این فصل 20 بازی برای نساجی به انجام رسانده و دو گل نیز به نامش ثبت شده که البته این گل آکروباتیک و تاثیرگذار از ویژگی بیشتری با توجه به کسب نتیجه برای نساجی برای او همراه بوده است.

 

دیدگاه‌ها