کد خبر : 1610699 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 09:59 | 74.9K بازدید | 0 دیدگاه

فهرست خروجی 10نفره بارسا از نگاه آ اس

روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد 10 بازیکن بارسلونا در فهرست خروجی این تیم قرار گرفته‌اند و منتظرند تا در فصل تابستان تکلیف نهایی ماندن یا رفتن‌شان از باشگاه را متوجه شوند.

فهرست خروجی 10نفره بارسا از نگاه آ اس

به گزارش "ورزش سه"، شکست تلخ بارسلونا مقابل لیورپول در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مدیران ارشد باشگاه کاتالان را به این نتیجه رسانده که باشگاه در فصل تابستان به تغییراتی گسترده نیاز دارد. بارسا تا کنون موفق شده فرانکی دی‌یونگ، ستاره آژاکس را برای فصل آینده جذب کند ولی به خصوص بعد از شکست تلخ مقابل لیورپول، مدیران بارسا به این نتیجه رسیده‌اند که تیم‌شان به مهره‌های جدید بیشتری نیاز دارد و برای ورود این مهره‌های جدید چندین بازیکن فعلی تیم باید بارسلونا را ترک کنند.

 

روزنامه اسپانیایی آ اس می‌گوید تا کنون نام 10 بازیکن بارسا در فهرست خروجی قرار گرفته و آنها باید منتظر بمانند تا در فصل تابستان تکلیف نهایی‌شان با باشگاه مشخص شود.

 

1382866

 

سه بازیکنی که رتبه‌‌های اول این فهرست ده نفره را به خود اختصاص می‌دهند پرینس بواتنگ، موریو و فرمالن هستند. کوین پرینس بواتنگ و جیسون موریو که به عنوان یار قرضی به بارسا آمده بودند به باشگاه‌هایشان ساسولو و والنسیا برخواهند گشت. به توماس فرمالن بازیکن بارسا هم که قراردادش تابستان امسال به پایان می‌رسد گفته شده که باشگاه با او قرارداد جدیدی امضا نخواهد کرد.

 

 

1371755

 

جسپر سیلسن هلندی دیگر بازیکنی است که خود قصد ترک باشگاه را دارد چرا که به ندرت فرصت بازی برای بارسا را پیدا می‌کند. آ اس می‌گوید بارسا حاضر است او را در ازای دریافت 30 میلیون یورو واگذار کند.

 

1404177

 

اما فروش کوتینیو هم‌اکنون به یکی از اولویت‌های بارسا تبدیل شده. عملکرد پر فراز و نشیب و رابطه بد او با هواداران باعث شده مدیران بارسا به صورت جدی در فکر فروش او باشند. بارسا قصد دارد کوتینیو را با مبلغی در حدود 100 میلیون یورو به فروش برساند و امیدوار است تیم‌های لیگ برتری مشتری او باشند.

 

روزنامه آ اس دیگر بازیکنان حاضر در فهرست 10 نفره خروجی بارسلونا را ساموئل اومتیتی، مالکوم، ایوان راکیتیچ و رافینیا اعلام کرده است.

 

دیدگاه‌ها