کد خبر : 1610765 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 15:40 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

با تساوی تیم شهرداری بم برابر شهرداری سیرجان

اتفاقی که برای اولین بار در لیگ فوتبال بانوان افتاد

دو تیم همنام شهرداری بم و شهرداری سیرجان شب گذشته در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی به کار خود پایان دادند. این یک امتیاز به منزله شکستن رکورد تیم بم بود چرا که آنها پس از ۱۴ پیروزی برای اولین بار موفق به شکست حریف خود نشدند.

اتفاقی که برای اولین بار در لیگ فوتبال بانوان افتاد


به گزارش "ورزش سه" ، از بازیهای هفته پانزدهم لیگ برتر بانوان کشور شب گذشته تیم شهرداری بم که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها محسوب می‌شود راهی سیرجان شد تا در دیداری داخل استانی برابر یکی از رقبای خود یعنی شهرداری این شهر قرار گیرد. 


این دو تیم که در دور رفت رقابت ها با برتری تیم بمی دیدار خود را به پایان رسانده بودند در این بازی هم به دنبال سه امتیاز  بودند تا بتوانند همچنان یکی از امیدهای قهرمانی محسوب شوند هر چند در نهایت دو تیم پس از حملات زیادی که روی دروازه یکدیگر داشتند با تساوی یک بر یک به کار خود خاتمه دادند. 


این تساوی باعث شد تا یکی از رکوردهای لیگ برتر فوتبال بانوان شکسته شود. رکوردی که در دست تیم شهرداری بم بود و آنها در ۱۴ دیدار گذشته موفق شده بودند با ۱۴ پیروزی به کار خود پایان دهند تا این روزها شانس اول رسیدن به قهرمانی لیگ برتر بانوان محسوب شوند. 


به هر ترتیب بمی ها که تا پیش از این دیدار موفق به کسب ۴۲ امتیاز شده بودند با حضور در سیرجان و تساوی برابر شهرداری این شهر خیال کسب تمامی امتیازات ممکن را از ذهن خود بیرون کردند. از دست دادن دو امتیاز از دیدار مورد نظر باعث شد که آنها حالا با قوای بهتر و بیشتری در رقابت‌های باقی مانده پا به رقابت های لیگ بگذارند تا بتوانند بیشترین امتیاز را در تاریخ این رقابت ها از آن خود کنند. 


شهرداری بم در این دوره از رقابتها رقبایی مانند شهرداری سیرجان، سپاهان اصفهان، ملوان بندر انزلی و… را دارد که در دور رفت رقابت ها مقابل همه آنها توانست به پیروزی برسد. اما حالا با این تساوی که تیم سیرجانی از صدرنشین گرفت احتمالاً رقبای دیگر شهرداری بم هم به این نتیجه رسیده باشند که می‌توان این تیم را شکست داد و دنبال پاشنه آشیل احتمالی این تیم باشند تا در نهایت از آن بهترین استفاده ببرند.

دیدگاه‌ها