کد خبر : 1610784 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 17:21 | 54.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره های 98 کنار هم؛

علی کریمی در جام رمضان؛ از 76 تا 97 (عکس)

علی کریمی و سایر ستاره های پیشکسوت فوتبال ایران شب گذشته در جام رمضان پا به توپ شدند.

علی کریمی در جام رمضان؛ از 76 تا 97 (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سه دهه پیش وقتی جام رمضان شروع می شد، همه چشم به این مسابقات داشتند؛ چرا که استقلال و پرسپولیس علیرغم اینکه این روش در فوتبال حرفه ای امروز به هیچ وجه پذیرفته شده نیست، با ستاره های خود در مسابقات حاضر می شدند و همین برای جذابیت بیشتر و حساسیت این مسابقات کافی بود.  به این ها تیم های مدعی بهمن و پاس را هم اضافه کنید تا متوجه اهمیت مسابقات جام رمضان بشوید.


سال 1376 اما ویژه ترین مسابقات جام رمضان برگزار شد و دو تیم استقلال و فتح به فینال رسیدند؛ جایی که یکی از فراموش نشدنی ترین فوتبالیست های تاریخ فوتبال کشور شناخته شد و اگرچه در پیروزی7 بر 3برابر آبی پوشان جو مناسبی در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی علیه او وجود نداشت ولی او توانست خودش را به فوتبال ایران معرفی کند.


ماه رمضان دوباره فرارسیده و مسابقات این ماه هم از راه رسیده اند. شب گذشته وقتی دیدار پیشکسوتان سال 98 و تیم هنرمندان آغاز شد، افرادی که در سالن ورزشگاه غدیر حضور داشتند، می توانستند با همت اسپانسرها بار دیگر پا به توپ شدن ستاره های سه دهه قبل فوتبال ایران را کنار هم ببینند؛ علی کریمی، خداداد عزیزی، کریم باقری، محمد نوازی، سیروس دین محمدی، رضا عنایتی و .. دیدن این بازیکنان کنار هم و پا به توپ شدن آنها، آدم را می برد به سال های گذشته و دوران جوانی این بازیکنان فراموش نشدنی.


تیم ستاره های 98 با نتیجه 5 بر 2 در این مسابقه دوستانه پیروز شد؛ گل های این بازی توسط رضا عنایتی (2بار)، کریم باقری، نوازی و اسماعیل حلالی به ثمر رسید تا آنها که به شوخی در ابتدای بازی از مصاف با تیمی با میانگین سنی 10/15 سال کمتر گلایه می کردند، نشان دهند هنوز کیفیت فوتبالی اشان حفظ شده، اگرچه شاید مثل گذشته سریع نباشند.

 

 

 

 

 

 

عکس ها از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها