کد خبر : 1610790 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 17:51 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجمان داخلی علیه گلرهای خارجی؛

رادو - ده‌خسوس؛ جنگ برزیل و کرواسی در تهران

امشب پرسپولیس و ماشین سازی در حالی به مصاف هم می روند که دروازه بان های این دو تیم هر دو خارجی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، تقابل دو تیم پرسپولیس و ماشین سازی جذابیت بسیار زیادی را در بر خواهد داشت. از حضور خالقی فر و علوان زاده به عنوان پرسپولیسی های سابق در ورزشگاه آزادی تا دوئل امید عالیشاه و احمد نوراللهی با یک تیم تبریزی و البته موارد دیگری که از جمله آن ها می توان به حضور دو گلر خارجی در درون دروازه دو تیم اشاره کرد.

 

بوژیدار رادوشوویچ و فرناندو ده خسوس دروازه بان های پرسپولیس و ماشین سازی در بازی امشب، هر دو جزو خارجی های باکیفیت فوتبال ایران هستند که تقابلشان می تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. البته اگر علیرضا بیرانوند در مقابل تراکتورسازی کارت زرد نمی گرفت و محروم نمی شد، امروز او در درون دروازه قرار می گرفت اما حالا رادو وظیفه سنگربانی سرخ ها را برعهده خواهد داشت.

 

1405110

 

 

او با آمار 100 درصد پیروزی در این فصل به استقبال این مسابقه می رود و امیدوار است همچون دیدار با پدیده، فولاد، نساجی، پیکان، سپیدرود و نود ارومیه، از این بازی نیز سربلند بیرون بیاید. رادو که در اواسط فصل مشکلاتی با کادر مدیریتی پرسپولیس هم پیدا کرد، فصل قبل نتوانست دروازه پرسپولیس را در بازی با سایپا بسته نگه دارد و سرخ ها موفق به کسب قهرمانی در آن مسابقه نشدند اما حالا او امیدوار است که بتواند با ثبت یک کلین شیت، زمینه ساز سومین قهرمانی متوالی تیمش شود.

 

در آن طرف گلر برزیلی تیم ماشین سازی نیز با انگیزه های بالا به مصاف پرسپولیس می رود. ده خسوس بلند قامت و خوش استایل که از لیگ شانزدهم در تبریز حضور دارد، تاکنون نتوانسته با پیراهن گسترش فولاد و ماشین سازی و استقلال خوزستان برابر پرسپولیس کلین شیت داشته باشد اما در زمان بازی برای استقلال خوزستان، نمایش های بهتر و خاطره انگیزتری را مقابل پرسپولیس از خود نشان داد. او در بازی رفت مانع از گلزنی زودهنگام شاگردان برانکو شد و در ادامه نیز آبی های اهواز موفق به کسب پیروزی شدند.

 

1405111

 

اما در دیدار برگشت، مهدی طارمی و امید عالیشاه دو بار دروازه ده خسوس را باز کردند تا پرسپولیس انتقام شکست در بازی رفت را بگیرد. با این حال شاید اتفاق ویژه آن مسابقه دخالت ده خسوس در انتقال فرشاد احمدزاده بازیکن مصدوم پرسپولیس به بیرون زمین بود که با واکنش تند هواداران سرخپوش و همچنین احمدزاده روبرو شد.

 

ده خسوس این فصل جزو بهترین بازیکنان تیم ماشین سازی بوده اما دستمزدش که باتوجه به قیمت دلار در این فصل روند افزایشی داشته، احتمالا سبب جدایی او از تیم سبزپوش تبریز در پایان فصل شود. به همین خاطر شاید دیدار امشب پرسپولیس و ماشین سازی، آخرین تقابل این گلر برزیلی با سرخپوشان پایتخت باشد.

نکته جالب این است که بیشتر مهاجمان حاضر در تیم های پرسپولیس و ماشین سازی ایرانی هستند و به نوعی دوئل آن ها با گلرهای خارجی می تواند جالب توجه باشد. در تیم ماشین سازی فرید بهزادی کریمی، رضا خالقی فر، احسان تائیدی و در تیم پرسپولیس نیز علی علیپور، مهدی ترابی و البته ماریو بودیمیر کروات آماده گلزنی به تیم حریف هستند.

دیدگاه‌ها