کد خبر : 1610807 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 21:23 | 68.9K بازدید | 0 دیدگاه

داغ ترین روز سال فوتبال در هفت شهر

لحظه به لحظه با هفته سرنوشت ساز لیگ برتر

کمتر از سه ساعت تا آغاز هفته سرنوشت ساز بیست و نهم لیگ برتر باقی مانده است و می توانید اخبار لحظه به لحظه مربوط به حواشی و اتفاقات این مسابقات را در این جا پیگیری کنید.

لحظه به لحظه با هفته سرنوشت ساز لیگ برتر

 

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر امشب با برگزاری 8 دیدار همزمان هفته بیست و نهم خود را پشت سر می گذارد. با توجه به آغاز ماه رمضان، هفته 29، نخستین هفته لیگ است که بازی ها در زمانی دیرتر از ساعات معمول شروع می شود و همه دیدارها بنا بر اعلام سازمان لیگ، از ساعت 21:30 آغاز می شود.

 

 از این هشت بازی، 6 تای آنها در تعیین قهرمان، یا سهمیه های آسیا، یا معادلات بقا در لیگ اثر مستقیم دارند. امشب اولین شبی است که ممکن است قهرمان لیگ هجدهم مشخص شود. پرسپولیس در صورت کسب پیروزی مقابل ماشین سازی و به شرط نبردن سپاهان در برابر پدیده، قهرمانی لیگ برتر را جشن خواهد گرفت. در صورتی که این نتیجه برای سرخپوشان حاصل نشود، تعیین قهرمان به هفته سی ام موکول می شود.

 

تیم های سپاهان، استقلال، پدیده و تراکتورسازی همزمان رقابتی نفس گیر برای سهمیه آسیایی هم خواهند داشت. از این چهار تیم، تراکتور شانس قهرمانی را از دست داده و فقط به سهمیه امیدوار است اما سه تیم دیگر، هم در کورس قهرمانی هستند و هم رقابت سهمیه.

 

اما در پایین جدول هم جدالی پایاپای بین نفت مسجد سلیمان و سپیدرود رشت برقرار خواهد بود. با توجه به سقوط استقلال خوزستان به لیگ دسته یک، از بین تیم های رشت و مسجد سلیمان یکی به دسته پایین تر خواهد رفت و دیگری در لیگ برتر می ماند. با توجه به حاشیه امنیت یک امتیازی تیم نفت، اگر امشب سپیدرود مقابل نساجی شکست بخورد  و نفتی ها در تهران پیکان را ببرند، سقوط نماینده رشت مسجل می شود. در غیر این صورت، دومین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک، در هفته پایانی فصل مشخص خواهد شد.

 

21:08-کامبیزدیرباز بازیگر سینما و پرسپولیسی متعصب به ورزشگاه آمده و از جایگاه ویژه بازی تیم محبوبش را تماشا خواهد کرد. دیرباز از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه هم تشویق شد.

 

1405218

 

21:02 یکی از پروژکتورهای ورزشگاه تختی آبادان در فاصله نیم ساعت مانده به آغاز بازی قطع و مشکل ساز شده است. باید دید این مشکل تا زمان شروع بازی حل می شود یا نه؟

 

20:58 - حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور یافته است.او در میانه راه قهرمانی جای خود را به ایرج عرب داد. به جز گرشاسبی پیشکسوتان پرسپولیس هم در این بازی به عنوان مهمان ویژه حضور خواهند داشت .

 

20:55 با توجه به دیدار همزمان پدیده و سپاهان، طرفداران پرسپولیس یحیی گل محمدی سرمربی پدیده و تیمش را مورد تشویق قرار داده تا گل محمدی بتواند با شکست سپاهان راه قهرمانی پرسپولیس را هموارتر کند.

 

20:50-برنامه فوتبال برتر امشب طبق روال هفته های گذشته پیش از شروع بازی های همزمان هفته بیست و نهم لیگ برتر آغاز می شود. همچنین ویژه برنامه لیگ برتر سه شنبه شب از شبکه 3 پخش خواهد شد.

 

20:45-ورزشگاه شهرقدس میزبان یکی از مهمترین بازیهای فصل است. نویسنده ای می گوید هیچ چیز خالی تر از یک ورزشگاه خالی نیست.

 

1405214

 

20:15-رشید مظاهری دروازه بان شماره یک ذوب آهن امروز در دیدار حساس تیمش مقابل فولاد حضور ندارد و باقرصادقی به جای او از دروازه شاگردان منصوریان محافظت می کند.

 

1401284

 

 

20:00- حضور جعفرکاشانی در اردوی تیم پرسپولیس به همراه سایر اعضای هیئت مدیره . کاشانی که در دهه 50 کاپیتان پرسپولیس بوده به دلیل برخی اظهارنظرها درباره برانکو ایوانکوویچ مورد غضب هواداران قرار داشت .

 

1405183

 

 

19:45-بایرن مونیخ با یک برد می توانست یک هفته مانده به پایان رقابت ها به قهرمانی بوندس لیگا برسد اما با لایزپزیک مساوی کرد تا قهرمانی اش یک ماه به تعویق بیفتد.

 

19:42- ویژه ترین تقابل این هفته را باید در اصفهان ببینیم. جایی که منصوریان برابر افشین قطبی قرار می‌گیرد. این دو در تیم ملی کنار یکدیگر حضور داشتند و منصوریان کار خود در مربیگری را رسما کنار سرمربی حال حاضر فولاد شروع کرد.

 

1405177

 

19:27 - در حالی که بازی های لیگ برتر آقایان در حساسترین روزهای خود به سر می برد لیگ برتر بانوان نیز با سپری کردن هفته های میانی آرام آرام به شرایط حساس نزدیک می شود. برای اولین بار بازی ها زیر نور برگزار می شود و مهمترین اتفاق هفته را نیز می توان در یکی از نتایج به دست آمده دید، شهرداری بم پس از 14 پیروزی، بازی خود را با تساوی به پایان رساند و حالا در فاصله 7 هفته مانده تا پایان بازی های لیگ، تیم های مدعی خیالشان راحت شد که از این مدعی عجیب و غریب هم می توان امتیاز گرفت.

 

1405179

 

 

19:20- خبر داغ این زمان اینکه گادوین منشا به ترکیب استقلال برگشت. فرهادمجیدی سرمربی استقلال برای بازی امروز برابر صنعت نفت آبادان منشا را که پیش از این از تیم کنار گذاشته بود به ترکیب برگرداند.

 

19:18- در میان بازی های حساس هفته بیست و نهم ، بازی پدیده و سپاهان می تواند یکی از جذاب ترین ها باشد چرا که دو تیم از هجومی ترین تیم های این فصل از رقابت ها بوده اند. سپاهان بهترین خط حمله لیگ و پدیده هم بهترین تیم در خلق موقعیت بوده است و این بازی را دیدنی و تهاجمی می کند.

 

1405178


 

19:06-بازهم هفته های حساس رسید و بازهم این نگرانی درباره انفجار نارنجک ها و ترقه ها در ورزشگاه ها که می تواند زیبایی بازی ها را خراب کند هم وجود دارد. به امید یک هفته بدون نارنجک و ترقه.

 

1405153

 


19:13-  فیروز کریمی در حالی که هفته گذشته پس از سنگ پرانی هواداران نفت از ناحیه  سر با مصدومیت مواجه شده بود، حالا می‌تواند تیمش را در بازی حساس با پیکان همراهی کرده و کنار  خط حضور داشته باشد.

 

1405155

 


19:14- نساجی مازندران در بازی برابر سپیدرود سه بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد. لاشا توتادزه، گولیسیانی و امید سینک غایبان بزرگ نساجی هستند.
19:15-  سپیدرود هم به مانند رقیب مازنی خود سه غایب برای دربی شمال دارد. حسین شنانی، نادر دست نشان و حامد طباطبایی غایبان اصلی میزبان خواهند بود.

 

 

18:58- پاتوسی در نیم فصل دوم با استقلال قرارداد امضا کرده است و روی بسیاری از گل های این تیم تاثیر مستقیم داشته است. پاتوسی بعد از اینکه در ثانیه های پایانی بازی با سپاهان توانست یک گل 3 امتیازی بزند، امیدوار است با درخشش در بازی حساس امشب برابر صنعت نفت آبادان هم بتواند با درخشش خود زمینه ساز پیروزی تیمش بشود.

 

1405148


19:00-یکی از اخبار داغ این لحظات در فضای مجازی ، مربوط به بازار سیاه بلیط بازی های مهم از جمله پرسپولیس و ماشین سازی در ورزشگاه آزادی است. با وجود هجده سال که از فوتبال لیگ برتر ایران می گذرد و با وجود وعده های زیادی هنوز مشخص نیست که چه تعداد و بر چه اساسی بلیط چاپ می شود. زمانی در ورزشگاه آزادی گیت هایی گذاشتند تا مردم به راحتی با خرید الکترونیکی بلیط و ارائه کارت شناسایی وارد ورزشگاه بشوند اما چرا این طرح اجرا نشد؟ مشخص نیست اما هنوز بلیط معضلی بزرگ و آزار دهنده است.

 

18:55- شاید بیشتر حواس ها به بازی های قهرمانی در تهران و مشهد و آبادان و تبریز باشد اما در رشت یکی از مهمترین بازی های فصل برگزار می شود. سپیدرود از زمان حضور نادردست نشان توانسته از نساجی عملکرد بهتری داشته باشد و از طرفی نساجی هم با جلالی تیمی است که مقابل هیچ تیمی در لیگ برتر مفت نمی بازد. بازی فیزیکی و درگیرانه شمال می تواند یکی از جذاب ترین های هفته باشد.

 

1405152

 

18:52- در حالی که ورزشگاه امام رضا میزبان حساس‌ترین دیدار هفته است، هوای بارانی برای مشهد گزارش شده. هم‌چنین در فاصله سه ساعت مانده به شروع مسابقه هوادار کمی به محل برگزاری بازی آمده‌اند و گمان می‌شود بعد از اذان مغرب میزان مراجعه طرفداران افزایش پیدا کند.

 

1405146

 

 

18:41- یک عکس زیرخاکی و جالب در توئیتر امیدگلمکانی گزارشکر و خبرنگار ورزشی منتشر شده است. این عکس شانزده سال قبل ودر مشهد و با حضور داورانی گرفته شده که در آن زمان از بهترین  داورهای ایران محسوب می شدند. محسن ترکی، محسن قهرمانی و حسن کامرانی فر معروف ترین چهره های این عکس هستند.

 

1405145

 

 

18:34-با توجه به شرایط بازی های امشب، پیش بینی می شود رقابت کم تماشاگر ترین بازی هفته بین دیدارهای  پیکان - نفت مسجد سلیمان و اس خوزستان - سایپا باشد.

 


18:23- اگر پرسپولیس امروز برابر ماشین سازی شکست نخورد یک فصل کامل است که در ورزشگاه آزادی شکست نخورده است.

 

1405138

 

 

18:20-مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران به دلیل جلوگیری از حاشیه های احتمالی در ورزشگاه ها حاضر نیست اما حیدربهاروند رئیس سازمان لیگ به عنوان ناظر ویژه در دیدار سپاهان و پدیده در مشهد حاضر است. سعید فتاحی نیز به آبادان رفته و در تهران فهیمی به عنوان نماینده ویژه در دیدار پرسپولیس و ماشین سازی وجود دارد.

 


18:09-دمای هوای شهرهای میزبان مسابقات فوتبال امشب به شرح زیر است:


آبادان 32+/  اهواز 31+/  تهران 24+/ مشهد 21+/ تبریز 17+/ رشت 19+ /اصفهان 23+

 

 

18:07-آیا تکلیف قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران امشب مشخص می شود؟ پاسخ این سوال کمی قبل از نیمه شب مشخص خواهد شد. در عین حال رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان فردا در وضعیتی مشابه به اتمام می رسد و از بین دو تیم منچستر سیتی و لیورپول یک تیم قهرمان خواهد شد. ایران در بازی برایتون-سیتی یک نماینده دارد که برایش آرزوی موفقیت می کنیم.

 


18:05-روزنامه هدف با اشاره به ساعت برگزاری مسابقات امشب (21:30) با یک تیتر عجیب به استقبال هفته بیست و نهم لیگ برتر رفته است. هدف تیتر زده:" اسیر شدیم این وقت شب" .برای همکارانمان در روزنامه های ورزشی که نگران ساعت ارسال فرم های چاپی به چاپخانه هستند آرزوی سرعت عمل بیشتر در این وانفسای کاغذ و گرانی داریم.

 

1405129

 

 

 


18:00- گزارشگران مسابقات حساس امشب لیگ برتر یک روز مهم را پشت سر خواهند گذاشت. مسابقه پرسپولیس و ماشین سازی درشبکه 3 توسط جواد خیابانی گزارش می شود و در مشهد داوری گزارشگر همیشگی این شهر عهده دار وظیفه سنگین برای یکی از چند فینال لیگ برتر بین پدیده و سپاهان است. شبکه شما به همراه شبکه های استانی مشهد و اصفهان این مسابقه را پخش می کنند.

 

1405130

 


*در آبادان بازی حساس صنعت نفت و استقلال را شبکه مرکز آبادان پخش خواهد کرد و از بین گزارشگران صدای عرب زاده را روی بازی صنعت نفت آبادان و استقلال می شنویم. ساعی گزارشگر تبریز هم در گزارش مسابقه تراکتور-پارس جنوبی در سهند استادیوم حاضر خواهد بود. مسابقه ای که از طریق شبکه سهند قابل تماشا است. در رشت و در بازی فوق حساس پایین جدولی ها مهدی زاده جوان مثل چند بازی اخیر با هدف بقای تیمش دیدار سپیدورد-نساجی را گزارش می کند.  این بازی از شبکه باران پخش می شود. با توجه به برگزاری دیدار استقلال خوزستان و سایپا در اهواز این بازی از مرکز استان پخش می شود و احتمالا بازی دوتیم ذوب آهن و فولاد هم به صورت تصاویر لحظات حساس از این مرکز پخش خواهد شد.


*این7  مسابقه ای است که امروز پخش تلویزیونی دارد. برای تماشای آنلاین این بازی ها می توانید به اپلیکیشن آنتن مراجعه کنید. نتایج لحظه به لحظه مسابقات را در بخش "نتایج زنده" سایت "ورزش سه" دنبال نمایید.

 

1336456

 

دیدگاه‌ها