کد خبر : 1610809 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 18:41 | 66.9K بازدید | 0 دیدگاه

خداداد به کریمی؛ این فوتبال بود بازی کردی (عکس)

شب گذشته تیم فوتبال پیشکسوتان 98 در اولین مسابقه جام رمضان پیروز شد ولی مهم جمع شدن ستاره های سابق کنار هم بود.

به گزارش "ورزش سه"، شوخی های خداداد عزیزی پیش از آغاز مسابقات شروع شد و او در جمع بازیکنان به میانگین سنی کمتر تیم هنرمندان اشاره می کرد که همگی جوان تر و سرپنجه تر هستند و سایر بازیکنان هم با خنده او را همراهی می کردند؛ حرف هایی که خیلی زود در اینستاگرام هم منتشر شد.


عزیزی پیش از شروع بازی به مهرداد میناوند که سرپرست تیم ستاره های 98 است هم گفت، من در تیمی که تو سرپرست باشی، بازی نمی کنم. چند ماه پیش خداداد جلوی هتل تیم سپیدرود رشت، کلماتی با همین مضمون به میناوند زده بود که نشان می دهد همچنان روابط عزیزی و میناوند دو ملی پوش ایران در جام جهانی 1998 بسیار خوب و صمیمی است.


ستاره دهه 70 فوتبال ایران وقتی بازی شروع شد، روی یک ضدحمله قصد برداشتن توپ و حرکت به سمت دروازه تیم هنرمندان را داشت که توپ زیر پایش گیر کرد و زمین خورد و یکی از کفش هایش درآمد؛ او بلافاصله توپ را به مانند یک گلر به آغوش کشید و پس از اینکه بلند شد، شروع به اعتراض کرد که چرا داور خطا روی او اعلام نکرده !


خداداد در اولین وقت اضافه کریمی را هم از گزند حرف هایش مصون نگذاشت و در حالی که ستاره های 98 با یک گل عقب بودند، به او گفت که این فوتبال بود بازی کردی.

 

 

 


خنده ها و شوخی های خداداد تا پایان بازی در زمین، نیمکت و با داور ادامه داشت و تا وقتی نمی خندید، کسی نمی فهمید کدامشان شوخی است و کدامشان جدی.

دیدگاه‌ها